Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

Ας ερχόσουν για λίγο


Πού να 'σαι αλήθεια το βράδυ αυτό
που είμαι μόνος, μα τόσο μόνος
και που μαζί μου παίζουν κρυφτό
πότε η θλίψη και πότε ο πόνος

Πού να 'σαι αλήθεια το βράδυ αυτό
που με χτυπάει τ' άγριο τ' αγέρι
να 'ρθεις και μ' ένα φιλί καυτό
να με γεμίσεις με καλοκαίρι

Ας ερχόσουν για λίγο
μοναχά για ένα βράδυ
να γεμίσεις με φως
το φριχτό μου σκοτάδι
και στα δυο σου τα χέρια
να με σφίξεις ζεστά
ας ερχόσουν για λίγο
κι ας χανόσουν μετά

Πού να 'σαι, να 'ρθεις το βράδυ αυτό
σ' αυτούς τους δρόμους που σ' αγαπούνε
το ντουετάκι τους το γνωστό
τα βήματά μας να ξαναπούνε

Πού να 'σαι να 'ρθεις το βράδυ αυτό
που 'γινε φύλλο ξερό η ελπίδα
να 'ρθεις κοντά μου να φυλαχτώ
από του πόνου την καταιγίδα

Ας ερχόσουν για λίγο
μοναχά για ένα βράδυ
να γεμίσεις με φως
το φριχτό μου σκοτάδι
και στα δυο σου τα χέρια
να με σφίξεις ζεστά
ας ερχόσουν για λίγο
κι ας χανόσουν μετά






4 σχόλια:

  1. πανέμορφο!μακάρι να γίνει και πραγματικότητα αυτή η ευχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ ...αν και ποτέ δεν έρχεται :((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ας ερχόταν για λίγο
    μοναχά για ένα βράδυ
    να γεμίσει με φως
    το φριχτό μου σκοτάδι
    και στα δυο τις τα χέρια
    να με σφίξει ζεστά
    ας ερχόταν για λίγο
    κι ας χανόταν μετά..... όμορφα που θα ήταν... μόνο στα όνειρα μου όμως έρχεται../
    πόσο την ζητώ να ξερες... καλό απόγευμα να έχεις....μου θύμησες όμορφες στιγμές..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ας ερχόταν για λίγο ... Και τι δεν θα έδινα! :))) Έστω και στα όνειρα!!!!!
    Καλό βράδυ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή