Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Αρχάγγελος τον Σεπτέμβριο βοά μέσα στην πλάση



 “Τις μέρες τις γλυκιές του Σεπτεμβρίου, όταν δεν έχει ακόμη
βρέξει και είναι το άκουσμα των ήχων πιο αραιό και η
γεύσις των ωρών και από του θέρους πιο πυκνή, όταν στους
κήπους σκάνε τα ρόδια, και πάλλονται υψιτενείς οι στήμονες
των λουλουδιών, και σφύζουν στις πορφύρες των φλεγόμενοι
οι ιβίσκοι, όλοι σαν υπερβέβαιοι γαμβροί που στων νυμφών
κτυπούν τις θύρες, τότε, σαν να ‘ναι πάντα καλοκαίρι 
(γιατί όποια κι αν είναι η εποχή, ο πόθος είναι πάντα θέρος) 
αναγαλλιάζουν οι ψυχές, 
και ο Έρωτας, ο πιο ξανθός 
αρχάγγελος του Παραδείσου, βοά και λέγει 
στο κάθε που άγγιξε κορμί: Τα ρούχα πέτα, γδύσου.
Τίποτε μη φοβάσαι.
Έαρ, χειμώνας, θέρος-όπου κι αν είσαι-
είναι η ρομφαία μου μαζί σου.”

Ανδρέας Εμπειρίκος


Γιατί όποια κι αν είναι η εποχή, ο πόθος είναι πάντα θέρος!
Καλή μέρα να έχουμε φίλοι μου!

airis

14 σχόλια:

  1. υπέροχη ανάρτηση!
    αγαπάμε Εμπειρίκο!!:)
    αν και τον έχουν χαρακτηρίσει ως ακατανόητο!εμένα με ταξιδεύει νοερά..
    θέρος η αγάπη του..τι όμορφο!!
    καλημερίζω και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το να μπεις στη σκέψη του εκάστοτε ποιητή είναι δύσκολη υπόθεση!
      Μου αρέσει να κάνω τη δική μου ανάγνωση!:)
      Και εγώ ζεστασιά νιώθω με αυτό το ποίημα!
      καλημέρα τρυφερή και ζεστή!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα!Πολύ ωραία ανάρτηση... ευαίσθητη και ρομαντική.Μου έφτιαξες τη διάθεση!Να ΄σαι καλά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα καλή μου.... πολύ τρέξιμο και πάλι..στα κλεφτά μια καλημέρα..με πολλά φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Μία από τα ίδια καλέ μου precious!
      Καλησπέρα τώρα πια!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Ο έρωτας ο πιο όμορφος αρχάγγελος του παραδείσου ...πολύ όμορφο ποίημα.
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)) αχ αυτός ο Έρωτας!
      Όντως όμορφο !
      Καλό απόγευμα και σε σένα!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο!!
    Όμορφη ημέρα να έχεις!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ....ΤΡΥΦΕΡΟ....ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ!!!!ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή