Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Το να παίζω ( ακόμα ) σημαίνει αντέχω πολλά!


Ο αληθινός άνθρωπος φέρεται σαν παιδί.
Έχει ανάγκη να παίζει, να είναι ανάγωγος, να λέει ανοησίες,
να κάνει απρεπείς και ανώριμες ερωτήσεις.

Paulo Coehlo

Μου αρέσουν τα παιχνίδια, το έχω δηλώσει ξανά!

Παίζω, για μένα σημαίνει μπορώ να ονειρεύομαι ξανά όπως τότε που ήμουν μικρούλα και με έβλεπα πριγκίπισσα, με έβλεπα σύζυγο δίπλα σε σύζυγο , με παιδιά,με  μεγάλο κήπο με ξύλινο λευκό φράχτη και σκύλο!  -the american dream !
Σημαίνει γελάω και δεν με νοιάζει τι θα πουν για τα χωρατά μου!
Σημαίνει διαζύγιο από το κοστούμι της σοβαρότητας που στενεύει και πνίγει στο τέλος....
Σημαίνει παίρνω το ρόλλερ κόστερ καθημερινά και δεν νιώθω υψοφοβία ή κόψιμο των ηπάτων αλλά κρατάω μόνο το γιούπι και τη χαρά της ελευθερίας........
Πολλά σημαίνει για μένα το παιχνίδι. Και παρά την ηλικία μου και τις υποδείξεις των δικών μου να σοβαρευτώ , τι θα πει ο κόσμος, εγώ είμαι ανεπίδεκτη .......
Το πιο εύκολο είναι να σε κατηγοριοποιούν, να σε χλευάζουν, να σε κρίνουν!
Το πιο όμορφο είναι να ζεις ελεύθερα, πέρα από συμβάσεις και πρέπει!





Μου αρέσουν τελικά και το μπλογκοπαίχνιδα...

Η επόμενη ευκαιρία δεν άργησε να έρθει! Με κάλεσε -προκάλεσε η me(maria) από το blog mytripssonblog να απαντήσω στις εξής δύο ερωτήσεις:

Να δηλώσω 4 πράγματα από το παρελθόν που θα άλλαζα και 4 από το μέλλον που θα ήθελα να μου συμβούν. 

 Ωχ! Αυτό δεν μου φαίνεται παιχνίδι , με τη συμβατική τουλάχιστον μορφή!
Έμεινα κάμποση ώρα κοιτάζοντας προς τα πίσω.
Πολλά λάθη! Λάθη που αν είχα τότε τη γνώση, η ζωή μου σήμερα μπορεί να ήταν εντελώς διαφορετική.
Τι θα άλλαζα αλήθεια;
Πολλά σκέφτομαι. Ανθρώπους που πλήγωσα άθελά μου, λάθη που έκανα στο γάμο μου και δεν σώθηκε,τουλάχιστον από τη δική μου πλευρά, ευκαιρίες που έχασα.......

Όχι ! Τίποτα από όλα αυτά δεν θα άλλαζα! Όχι από εγωισμό!  Όχι γιατί δεν μπορώ εκ των πραγμάτων να αλλάξω κάτι ....Η ερώτηση εξάλλου είναι υποθετική!  Απλά γιατί πιστεύω πως ό,τι είμαι σήμερα το οφείλω στις επιλογές μου και στα λάθη μου. 
Αν ...αν ...αν ... Αν άλλαζα κάτι από όλα αυτά δεν θα ήμουν εγώ! Δεν είμαι τέλεια, δεν είμαι αλάθητη, δεν είμαι τίποτα το σπέσιαλ, το καταπληκτικό!  Αλλά τα λάθη που έκανα, οι δοκιμασίες που πέρασα, οι στιγμές που ντράπηκα ακόμα ακόμα, όλα αυτά ήταν πολύτιμα μαθήματα. Πώς να ζητούσα να τα αποφύγω όλα αυτά; 

Πάμε καλύτερα κι άρον άρον στο τι θα ήθελα  να μου συμβεί! 
Αχ αυτό το μέρος του παιχνιδιού είναι ωραίο!
Με "τρώει" να απαντήσω εύθυμα ....
-Κάθισε φρόνιμα  ...λέω "του παιδιού μέσα μου". Άλλη φορά σαχλαμαρίζεις!  Όλες όσες έπαιξαν ήταν σοβαρές! Τώρα βρήκες να ξυπνήσεις πάλι;
Του υποσχέθηκα λοιπόν ( του παιδιού μέσα μου ) να το αφήσω να παίξει όσο θέλει το βράδυ και εγώ προχωρώ ακάθεκτη στα 4 πράγματα που θα ήθελα να μου συμβούν::

1. Θ ήθελα να είναι γεροί στην υγεία τους όλοι οι δικοί μου άνθρωποι! Τα τελευταία χρόνια δοκιμαστήκαμε με αρρώστιες και νοσοκομεία ...δεν θα ήθελα να πάθει οτιδήποτε κανένας από όλους όσους αγαπώ! Η υγεία είναι και θα παραμείνει το υπέρτατο αγαθό!

2. Θα ήθελα να είμαι λίγο πιο σίγουρη για το αύριο, λίγο περισσότερο ασφαλής! Όπως οι περισσότεροι έλληνες τα τελευταία χρόνια βαδίζω σε ένα τεντωμένο σκοινί , χωρίς δίχτυ προστασίας, χωρίς ιδιαίτερες ικανότητες στην ισορροπία και χωρίς να βλέπω την άκρη που θα φτάσω και θα ηρεμήσω ! 

3.Θ ήθελα να είμαι καλά στην υγεία μου και να μπορώ να εργάζομαι , να φροντίζω τον εαυτό μου, να προσφέρω με χαμόγελο πάντα  και να ζω τη ζωή μου με ποιότητα ! Δηλαδή, να μην είμαι βάρος σε κανέναν άλλον!  

4. Τέλος θα ήθελα έναν (νέο) Έρωτα στη ζωή μου, από αυτούς τους μεταξωτούς, τους συγκλονιστικούς, που δεν ξέρεις αν θα κρατήσουν για πάντα αλλά τους ζεις, προσπαθώντας να κερδίσεις τον παράδεισο στη γη!  

ΥΓ: Τώρα, αν ως δια μαγείας φτιάχνονταν και τα πλακάκια σε όλο το σπίτι  νομίζω ότι θα ήμουν τρισευτυχισμένη ;-)

Πω πω με κούρασε το σοβαρό μου !
Ήταν και η μουσική όσο έγραφα υποβλητική ....
Ουφ! Πάω να χαλαρώσω !
Θα επιστρέψω αργά το βράδυ με ένα κρασάκι,  να περάσω και από τις γειτονιές σας!

Ως τότε φιλιά και καλό βράδυ σε όλους!
airis

12 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία δημοσίευση!Περιγράφεις πτυχές της ζωής σου.Λάθη που ΄κανες και θα ΄θελες να διορθώσεις.Τα λάθη μας όμως ειν΄ η ζωή μας!Πίστεψε στον εαυτό σου και σ΄ αυτούς που σ΄ αγαπούν ειλικρινά.Φιλιά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! :))
      Τα λάθη διδάσκουν, οι δυσκολίες διδάσκουν ...
      δεν τα αλλάζω με όλα τα χρυσάφια του κόσμου!
      Καλό ξημέρωμα !

      Διαγραφή
  2. Παρέμεινε ανεπίδεκτη Αριστέα! Η σοβαροφάνεια δεν μας ΔΕΝ αρμόζει σε εμάς. http://www.youtube.com/watch?v=3wy-_E9T1PU. Καλημέρα, πρωινό φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα marie μου!
      Υπέροχο το κομμάτι που μου αφιέρωσες!
      Πολύ τρυφερό ξεκίνημα της μέρας μου!
      Να έχεις ένα υπέροχο σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  3. Πάντως εγώ νομίζω πως είσαι κάτι το σπέσιαλ, το καταπληκτικό!!
    Μου άρεσαν οι απαντήσεις σου...τελικά το άφησες το παιδάκι να παίξει όσο ήθελε το βράδυ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) Αν το άφησα λέει! Ξεσάλωσε ως συνήθως!
      χιχιχιχιχι!!!!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. "Το πιο εύκολο είναι να σε κατηγοριοποιούν, να σε χλευάζουν, να σε κρίνουν!
    Το πιο όμορφο είναι να ζεις ελεύθερα, πέρα από συμβάσεις και πρέπει!" Παιχνίδι, σαχλαμάρες, ελευθερία, κι άσε τους να κοιτάζουν!! χιχι!
    Σου εύχομαι να τα έχεις όσα ελπίζεις να σου φέρει το μέλλον! Κι ακόμη πιο όμορφα πράγματα!! Πάντα χαρούμενη να είσαι!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν πρέπει να μετανιώνουμε για πράγματα που κάναμε στο παρελθόν! Αυτή είναι η ζωή μας, η ζωή που ζήσαμε! Και από αυτά τα λάθη μάθαμε και μαθαίνουμε ακόμα!! Συμφωνώ μαζί σου! Σου εύχομαι όλα όσα εύχεσαι να γίνουν. Και κάποια να γίνουν και πολύ σύντομα!!! Πολλές ευχές!! καλό βράδυ, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι έχουν να γίνουν κι άλλα το μόνο σίγουρο! ;-)
      Όχι γιατί δεν μάθαμε αλλά γιατί είμαστε άνθρωποι!
      Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! :)))

      Διαγραφή
  6. μακάρι όλα αυτά τα όμορφα που σκέφτεσαι,να γίνουν..!
    μακάρι και άλλα τόσα να συμβούν!!
    απολαυστική ανάρτηση..μου αρέσει πολύ!!
    καλό απόγευμα,φιλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχήσου το 4! ευχήσου το 4! ;-)
      αχαχα! Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! Να'σαι καλά!

      Διαγραφή