Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

"Diary of Bliss" εβδομάδα 1η

Συμμετέχω σε κάτι πρωτόγνωρο...Δεν ξέρω κιόλας αν θα το κάνω σωστά! Η ιδέα ξεκίνησε από το Κατερινάκι, στο όμορφο μπλογκόσπιτό της  http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/2012/08/blog-post_27.html  και λέγεται  "Diary of Bliss" ....
Αφορά την καταγραφή στιγμών από την καθημερινότητά μας..Απλών, μικρών, σημαντικών, χαρούμενων , ξεχωριστών στιγμών .. Θα είναι ένα εβδομαδιαίο "παιχνίδι"  και θα αφορά ένα μικρό γεγονός που μας χαροποίησε, μας προβλημάτισε, μας ξάφνιασε ευχάριστα κλπ.. Για παράδειγμα, μία κίνηση που έκανε ένα αγαπημένο μας πρόσωπο και μας έδωσε χαρά, ή κάτι που κάναμε εμείς, ένα σκηνικό στο δρόμο που μας προβλημάτισε, κάτι που διαβάσαμε και μας έδωσε έμπνευση κλπ.  
Ιστολόγια που συμμετέχουν είναι:




Εβδομάδα 1η ...
Θα αναφέρω ένα περιστατικό από την προηγούμενη εβδομάδα... Η παραπάνω φωτογραφία είναι από μια συνάντηση ...λείπουν τα πρόσωπα... δεν υπάρχει λόγος να εκτίθενται πρόσωπα ...είναι οι στιγμές που μετράνε! Δεν ξέρω αν σας έχει τύχει να γνωρίσετε άτομα από το διαδίκτυο και να συναντηθείτε από κοντά! Εγώ είμαι από αυτούς που το έχει κάνει και είναι τρυφερές οι φιλίες που δημιουργήθηκαν μέσα από το μοίρασμα και την κατάθεση ψυχής ....φιλίες που ο χρόνος και η απόσταση δεν έχει σβήσει για καιρό τώρα.
Πολλές φορές μέσα από την άψυχη οθόνη συναντάς ανθρώπους με ψυχή... Μοιράζεσαι πόνους, έρωτες, κενά, όνειρα, σχέδια που έγιναν και σχέδια που μένουν μέσα στα μηνύματα που ανταλλάσσεις πολλές φορές καθημερινά!
Θα μου πει κάποιος μα γιατί να γνωρίσω κόσμο από το διαδίκτυο ...έχω όποιους θέλω στην πραγματική μου ζωή....  Δεν αντιλέγω!  
Εγώ αναφέρομαι σε αυτούς που λόγω έλλειψης χρόνου ή λόγω εργασίας (όπως εγώ για παράδειγμα) περνούν πολλές ώρες μπροστά σε μια οθόνη!  Και για αυτούς που τους αρέσει η επικοινωνία και η γνωριμία νέων ανθρώπων.
Κι όταν τους συναντάς από κοντά βλέπεις ότι είναι ανθρώπινοι σαν και σένα ... Γήινοι ...υπαρκτοί ... Όχι ένα κουτί !
Την προηγούμενη βδομάδα συναντήθηκα πάλι με ένα γλυκό κοριτσάκι  που έχω περάσει απίστευτες διαδικτυακές ώρες μαζί της και μαζί με την κολλητή μου γιορτάσαμε ξανά τη χαρά  να γνωρίζεις κάπου, κάποιον, από μακριά και να μοιράζεσαι  μαζί του όμορφες στιγμές.

Αυτό θέλησα να μοιραστώ μαζί σας! Την άλλη βδομάδα να δω τι θα κάνω ;-)

Καλό βράδυ σε όλους ! Φιλιά στους διαδικτυακούς μου φίλους! 
airis



16 σχόλια:

  1. Δεν έχω κάνει ποτέ φίλη μέσω διαδικτύου απλά επειδή δεν έτυχε....
    Σου εύχομαι λοιπόν κι άλλες αληθινές φιλίες:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :))Ναι , θεωρώ ότι είναι καθαρά θέμα τύχης όπως και να το δεις ! Μην ξεχνάμε εξάλλου ότι υπάρχει πάντα και η άλλη πλευρά του φεγγαριού!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μακάρι να είναι όλες οι φιλιές αληθινές και γεμάτες ουσία και νόημα!
    Να είστε πάντα καλά*
    Καλή εβδομάδα,να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου , να'σαι καλά!
      Καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  4. Ωωω καλή αρχή!!Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ και πάλι που συμμετέχεις στην ιδέα μου,είναι μεγάλη μου χαρά!! Σε αυτά που έγραψες όχι απλά σε νιώθω..σε αισθάνομαι απόλυτα γιατί το έχω ζήσει..Ίσως κάποια στιγμή μιλήσουμε για αυτό! Νομίζω πως το ίντερνετ είναι λίγο παρεξηγημένο και όχι αδικαιολόγητα με όσα γίνονται. Όμως αν μπαίνεις στα σωστά μέρη και μοιράζεσαι με ποιότητα τις σκέψεις,τις ιδέες,τις γνώσεις, τα συναισθήματά σου μόνο κερδισμένος βγαίνεις!! Καλό βράδυ πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν γνώση οι φύλακες ! Υπήρξα τυχερή ως τώρα!
      Οι φίλοι στους οποίους αφιερώνω την ανάρτηση είναι δοκιμασμένοι στο χρόνο! (Νομίζω ότι 3 χρόνια είναι αρκετά ε;)
      Καλό βράδυ και σε σένα! :)

      Διαγραφή
  5. Πολύ χαίρομαι που έχεις δημιουργήσει φιλίες μέσα από το ίντερνετ.
    Κι εγώ θα ήθελα να συναντήσω από κοντά κάποιες κοπέλες.
    Είμαι το νέο σου μέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!
      Οι φιλίες που έχω δημιουργήσει δεν έγιναν από τη μια στιγμή στην άλλη .... ο χρόνος δοκιμάζει πολλά!
      Χαίρομαι όμως σαν μικρό παιδάκι! Ανταλλάσσουμε δώρα, αγκαλιές, μυστικά! Είναι όμορφες στιγμές !
      :)) Είμαι απλά τυχερή ως τώρα!

      Διαγραφή
  6. καλό μήνα και καλώς σε βρήκα..πολύ όμορφη ανάρτηση, είναι ωραίο γενικά να γνωρίζεις νέους φίλους, δεν έχει σημασία το που.. ο χρόνος όπως πολύ σωστά λες δοκιμάζει όλες τις σχέσεις! καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες! :))
      Όντως ο χρόνος και το τι μοιράζεσαι είναι αυτά που μετράνε ! Καλημέρα!

      Διαγραφή
  7. καλησπέρα :-) δεν έχει σημασία αν η αρχή γίνεται μέσα από μια οθόνη...κι εγώ γνώρισα τα παιδιά από ένα forum που συμμετείχα και με αυτόν που έχει το forum έχουμε διατηρήσει πολύ καλές σχέσεις, είναι ένα από τα άτομα που θέλω να βλέπω όταν πάμε Αθήνα!!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Πολλοί έχουν κατηγορήσει το διαδίκτυο για τα μύρια όσα! Τόπος και τρόπος γνωριμίας είναι...Από κει και πέρα τίποτα δεν αποκαθιστά την προσωπική επαφή και τριβή! :))
      Είναι όμορφο όμως όλο αυτό...
      Φιλιά! :))

      Διαγραφή
  8. καλημέρα καλημέρα και καλή βδομάδα..σου γράφω εδώ γιατι καθυστέρησες σήμερα και πίνω το καφεδάκι μόνος μου... Τώρα εγώ έφτιαξα το blog γιατί απεχθάνομαι to facebook twiter klp klp ... ήθελα και την ανωνυμία που μου προσφέρει για να μπορέσω να βγάλω απο μέσα μου τα όνειρα και της σκέψεις μου.... ειδή τώρα θα θελα να γνωρίσω κάποια άτομα και ας είμαι στην αρχή ακόμα... ούτως η άλλος ξέρω ότι μόλις συναντήσω κάποιον η κάποια από εδώ που είμαστε κοντά δεν θα χρειάζεται να πούμε τίποτα θα ξέρουμε τόσα πολλά...τα φιλιά μου καλή μου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα... Έχει πολλή δουλειά σήμερα...
    Ούτε τον καφέ μου δεν προλαβαίνω να πιω καλά καλά!
    Αν χαλαρώσω θα μπω να κάνω και την αναρτησούλα μου ...από θέματα δεν ξεμένω...από χρόνο πάσχω ;-)
    Καλή εβδομάδα να έχουμε !
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι εγώ έχω συναντήσει φίλους που γνώρισα από το ίντερνετ και το χάρηκα απίστευτα..!!
    Είναι ωραία να βλέπεις τα άτομα πίσω από την οθόνη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μακάρι να συνεχίσουμε να είμαστε τυχερές...
      Γιατί υπάρχει πάντα ο κίνδυνος... :)

      Διαγραφή