Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Photo a Day Μέρα 6η

Photo a Day 6 November :  a favourite thing

Και η φωτογραφική πρόκληση συνεχίζεται με θέμα  ....αγαπημένο αντικείμενο... κάτι που λατρεύω, ένα βιβλίο, μια ταινία...οτιδήποτε.
Έλα μου που λατρεύω πολλά πράγματα. Το μαξιλάρι μου, πολλά βιβλία, διάφορες γωνιές μέσα στο σπίτι μου, το τσιμπιδάκι μου  (είπατε τίποτα; ) τα πινέλα μου, τα βάρη μου....τον καινούργιο μου βραστήρα με το φοβερό ντιζάιν - δώρο της αγαπημένης μου φίλης!

Δύσκολη η επιλογή .... Δεν ήθελα να κουράσω και σήμερα με πολλές φωτογραφίες.... εξάλλου  photo a day  λέγεται η πρόκληση! 

Μετά από σκέψη κατέληξα, σε αυτή  τη φωτογραφία, στα λατρεμένα μου βάρη ...




Και σε πιο καλλιτεχνική βερσιόν ! 


Να μιλήσω για τα οφέλη τους; Άπειρα!  Κι ειδικά για τις ηλικίες άνω των 40 (κατηγορία στην οποία ανήκω κι εγώ). Ένα θα ρωτήσω .... 
Πόσοι γνωρίζετε τον όρο σαρκοπενία; Δες εδώ : Σαρκοπενία: Ο πιο σοβαρός λόγος να κάνετε βάρη

Το παραπάνω  link παραπέμπει σε ένα μπλογκ που λατρεύω ! Το έχω ξετινάξει στην κυριολεξία! Δεν γράφει σε αυτό κάποιος έμπειρος γυμναστής ! Αλλά ένας έμπειρος άνθρωπος, που λατρεύει τη ζωή. Και που μοιράζεται μαζί μας όλα όσα έμαθε προπονώντας μεθοδικά τον εαυτό του! Μακριά από γυμναστήρια. Στο σπίτι, παρέα με ένα ζευγάρι αλτήρες, όπως ξεκίνησα κι εγώ μια μέρα.......

Το μπλογκ ονομάζεται  totalfitness-christos.blogspot.gr και η σελίδα του στο facebook είναι :
Fitness-Άσκηση-Βάρη-Γράμμωση-Διατροφή

Για μένα ο άνθρωπος αυτός υπήρξε πηγή διαρκούς ενθάρρυνσης και έμπνευσης. Μου έδωσε τη βοήθεια του αμέτρητες φορές, παρά το φορτωμένο του πρόγραμμα, αφού είναι Πολιτικός μηχανικός, Διευθυντής της εταιρείας μονωτικών υλικών "MACON ATEE", με έδρα τη Θεσσαλονίκη.


Τη σημερινή μου δημοσίευση του την αφιερώνω , με πολλή αγάπη!

Σας χαιρετώ!
Έχω ραντεβού με τα βάρη μου απόψε!

airis


18 σχόλια:

  1. Καλησπερα Αριστεα!!!!επρεπε να βαλεις κ αλλες φωτογραφιες!!!!Στελλα.... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φωτογραφικη μερα με θεμα την κολλητη μου δεν εχει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://princess-airis.blogspot.gr/2012/11/photo-day.html
      εδώ είναι οι μέρες του Νοεμβρίου!
      Ο Νοέμβρης δεν προβλέπει τέτοιο θέμα :)))

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα..σίγουρα θα είναι πολύ ενδιαφέρον το site του..
    και εγω κάποιες φορές ασχολούμαι μόνη,άλλες στο γυμναστήριο..είναι που θέλω παρακίνηση,βρε παιδί μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!
      Είναι!
      Τα κείμενά του είναι απολαυστικά ! Εμένα προσωπικά πέρα από τις γνώσεις που απέκτησα, με παρακινούν διαρκώς!
      Ξεκίνησα μόνη στο σπίτι για 10 μήνες , πήγα γυμναστήριο για ένα μεγάλο διάστημα κι από τον Ιούλιο συνεχίζω και πάλι μόνη! Σταθερά , 3 φορές τη βδομάδα! Είναι πλέον τρόπος ζωής!
      Ούτε όταν ο μπαμπάς μου έκανε πέρυσι εγχείρηση κι έπρεπε να πάω να μείνω εγώ το βράδυ κοντά του δεν με απέτρεψε από το να κάνω μετά τη δουλειά μου τη γυμναστική μου κανονικά κι έπειτα να πάω στο νοσοκομείο ! :)))
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα καλή μου!Ενδιαφέρουσα η δημοσίευσή σου!
    Η γυμναστική νομίζω αρέσει στους περισσότερους ως επί το πλείστον, όταν κάνουν καθιστική δουλειά.Και σε μένα ο καλός Θεούλης μ΄ έχει τάξει στο τρέξιμο και την ορθοστασία."Εσύ Σοφία μου πρέπει να ΄σαι υπηρέτης των ανθρώπων" είπε κι έτσι κατέληξα να δουλεύω σε νοσοκομείο.αχαχαχα!Ατυχία από παντού... αλλά δεν παραπονιέμαι, γιατί υπάρχουν πιο σημαντικά πράγματα στη ζωή μας.Κι από τότε κάνω όλα τ΄ αγωνίσματα.Μέχρι και το βάδισμα δεν αντέχω, γιατί μερικές φορές που γυρίζω σπίτι μου πρίζονται τα ποδαράκια μου.Για τη σαρκοπενία δεν την ήξερα, αλλ΄ απ΄ ότι διάβασα δε μ΄απασχολεί αν θα κρεμάσω(ας απασχολεί το σύζυγό μου χιχιχι!), όσο εάν μπορώ να νιώσω την κάθε στιγμή... την ευτυχία της ζωής.
    Χαρούμενη βραδιά να περάσεις και καλή γυμναστικούλα!
    Φιλάκια!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα ή καλημέρα να πω τέτοια ώρα; ;-)
      Καταλαβαίνω πως η δουλειά σου έχει μεγάλα ζόρια. Θα ακούς για παραπάνω κούραση και θα πέφτεις ξερή! Δεν είναι θέμα αισθητικής η σαρκοπενία πάντως, είναι κυρίως θέμα λειτουργικό γιατί η σαρκοπενία δεν μας επιτρέπει να ανταποκριθούμε στα καθημερινά μας καθήκοντα και μας εκθέτει σε κινδύνους τραυματισμών.
      Φυσικά ό,τι γεμίζει κι ευχαριστεί τον καθένα....
      Εγώ από τότε που έβαλα τη γυμναστική στην καθημερινότητά μου έχω γίνει άλλος άνθρωπος! ;-)Νιώθω πως αγαπώ κι εκτιμώ ακόμα περισσότερο την υγεία και τη ζωή μου!
      ΦιλάκιαΣοφία μου! ♥

      Διαγραφή
  5. Σηκώνω τόσα βάρη καθημερινά που ούτε να ακούω για άλλα δε θέλω...χαχα!!
    Πέρα από την πλάκα τώρα η γυμναστική καλή είναι και μακάρι όλοι να γυμναζόμασταν συχνά!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Κι εσένα σε καταλαβαίνω !
      Απλά είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα τα βάρη του σπιτιού από τα βάρη της γυμναστικής! Το μόνο κοινό είναι η λέξη !
      Φιλάκια! :))))

      Διαγραφή
  6. καλησπερα, κουκλιτσα!
    Βαρη,ε?.... Οσον αφορα το σωμα...κατσε να φτασω στα 40 και θα αγχωθω...
    Θα περασω αλλη στιγμη για να διαβασω τα σχετικα με τα οφελη και με την σαρκοπενια...δεν μου καθεται τετοια ωρα...κατι ασχημο υποψιαζομαι...ας μην χαλαστω βραδυατικα! :ο)
    Απο τα υπολοιπα βαρη....(της ζωης) εχω να μοιρασω κιολας! Ελαααα!!!!Παρε-παρε-παρε! πρωτο πραμμα....ελααααα το καλοοοοο!!!!!!
    χιχιχι! :οp
    Φιλια καλη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Απίστευτη όπως πάντα Βαϊλί μου! :))))
      Έλιωσα , ως συνήθως!
      ΥΓ: Κι εγώ τα 40 περίμενα για να ξεκινήσω ! χεχε

      Διαγραφή
  7. Εγώ πάλι δεν τα πάω καθόλου καλά με τα βάρη.
    Πέρυσι γράφτηκα σε γυμναστήριο και όσο ήμουν μόνο στο διάδρομο μια χαρά τα κατάφερνα και κάθε μέρα έκανα και περισσότερο.
    Όταν μπήκα μέσα σε πρόγραμμα, σηκώθηκα κι έφυγα τρέχοντας.
    Φέτος δεν έχω πάει ακόμη, παρόλο που νοσταλγώ τον διάδρομο μην τυχόν και με βάλουν σε κανένα πρόγραμμα που είναι φτιαγμένο μόνο γι αυτούς που έχουν πάθος με τη γυμναστική.
    Εγώ δεν το 'χω. Και στο γυμναστήριο υπάρχει μια βλαμμένη γυμνάστρια που νομίζει πως στα 52 μου θα πρέπει να γίνω σαν την Κομανέτσι.
    Τελικά και αυτό είναι ένα είδος ρατσισμού να χωρίζουμε τους ανθρώπους σε γυμνασμένους και αγύμναστους.
    Φοβάμαι πως δύσκολα βρίσκεις γυμναστές που να έχουν την όρεξη και τον τρόπο να σε προχωρήσουν αργά και με υπομονή.
    Φιλιά και καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα είναι όντως να κάνεις κάτι που σε ευχαριστεί εσένα κι όχι γιατί αυτό επιβάλλουν τα περιοδικά ή τα πρότυπα της εκάστοτε κοινωνίας!
      Για μένα είναι πάνω απ' όλα θέμα υγείας όχι εξωτερικής εμφάνισης!
      Όσο για τα γυμναστήρια, πήγα για αρκετό καιρό κι έμαθα πολλά, αλλά γυρνούσα στο σπίτι και συμπλήρωνα με το δικό μου πρόγραμμα ! Κι έτσι αποφάσισα να μην χάνω πολύτιμο χρόνο στους δρόμους... Συνεχίζω μόνη μου στο σπίτι, που κι ευκολία μου παρέχει κι δεν χάνω χρόνο σε κουβέντες ... και προσαρμόζω το πρόγραμμά μου ανάλογα με τις υποχρεώσεις μου!
      Νομίζω ότι το θέμα γυμναστήριο χωράει μεγάλη συζήτηση!
      Είναι όντως δύσκολο να ασχοληθεί γυμναστής εξατομικευμένα μαζί σου! Αυτό θα ήταν το ιδανικό....
      Φιλιά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  8. Ευχαριστούμε για το σύνδεσμο, το μπλογκ είναι πράγματι πολύ βοηθητικό και παρακινεί! Τα βαράκια είναι απαραίτητο αξεσουάρ αν θέλεις να κρατιέσαι σε φόρμα, εγώ βαριέμαι να κάνω στο σπίτι και πάω γυμναστήριο, αλλά όπως βολεύεται ο καθείς :) Σημασία να γυμναζόμαστε. και να τραβάμε φωτογραφίες ;) Φιλιά, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ... τα όμορφα πρέπει να διαδίδονται και να μοιράζονται.. Δεν έχω βρει συγκεντρωμένες τόσες πληροφορίες γύρω από τη διατροφή και την άσκηση με τρόπο κατανοητό και παρακινητικό!
      Όσο για τις φωτογραφίες...ο Νοέμβρης έχει άλλες 23 μέρες. Εδώ θα είμαι, πρώτα ο θεός!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Πριγκίπισσα μας, δε συμπαθώ καθόλου τα γυμναστήρια, αγαπάω το κολύμπι πάρα πολύ, αλλά μπορώ να το κάνω μόνο το καλοκαίρι στη θάλασσα.Η πόλη που μένω δε διαθέτει κολυμβητήριο, έτσι πήγα γυμναστήριο και το παράτησα στον ένα μήνα,απλά δεν μου άρεσε.Άρχισα το περπάτημα και προς το παρόν, κάνω μόνο αυτό.Στο σπίτι υπάρχουν πάντως βαράκια.. για να δω, όλα αυτά που προτείνεις.Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι απαραίτητο το γυμναστήριο...Κάνει ο καθένας αυτό που τον ευχαριστεί περισσότερο...σημασία έχει η κίνηση...να γεμίζεις ευεξία....
      χεχε το ξεκίνημα είναι δύσκολο πάντα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή