Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

Αυτό που εγώ αποκαλώ... δώρο αγάπης!

Ένας στρογγυλός καθρέφτης... αχιβάδες, αστερίες,
 άμμος, κανέλες,
ύφασμα εκρού γάζας
και μια νέα εικαστική (τρομάρα μου) παρέμβαση ξεκινά!

Με όρεξη και κέφι όλα γίνονται σαν παιχνιδάκι!
(ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται!)


Αυτός ο καθρέφτης φτιάχτηκε για τις μικρές ερωτευμένες μου ελπίδες.

Το Σάββατο θα έχουμε και τα επίσημα αρραβωνιάσματα
και εκτός από το κανονικό (και πρακτικό) δώρο μου ήθελα να τους
χαρίσω και κάτι φτιαγμένο από τα χεράκια μου!
Από Φθινόπωρο θα έχουν το δικό τους σπιτικό.
Ελπίζω να "με κρεμάσουν" κάπου με αγάπη!


Το καλό που τους θέλω να τους αρέσει 
γιατί τόσες μέρες έχω κάνει το γραφείο μου τσαντίρι,
έχω γεμίσει τα πάντα γύρω με κόλλα,
(μη με δείτε εν ώρα υπηρεσίας ..θα λιώσετε στα γέλια)
ενώ το πάτωμα προσωρινά έχει μετατραπεί σε παραλία,
με τόση άμμο που πατώ!

Αλλά κάτι μου λέει ότι τα μάτια τους και το χαμόγελό τους 
θα είναι για μένα η καλύτερη ανταμοιβή!

Καλημερίζω τη γειτονιά!
Η γκρινιάρα ερασιτέχνης-ατζαμής- χειρο-τέχνισσα
@ριστέα

__________________________________

ΥΓ: Αυτό που εγώ αποκαλώ... δώρο αγάπης ....
είναι που τα καλύτερα δεν τα κρατάω ποτέ για μένα!

73 σχόλια:

  1. Μ' αρέσειιιιιιιιιιιιιιιιιι !!!!!!!!!
    Γειά στα χέρια σου.
    Φιλί και καλημέρα
    (σήμερα έχω πάρει ρεπό απ'την δουλειά γιατί πρέπει να πάω τον αδελφό μου στο νοσοκομείο, έχει περάσει ένας μήνας μετά την νοσηλεία και την φαρμακευτική αγωγή και θέλουν να δουν τί γίνεται.. )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζίνα μου,σε ευχαριστώ πολύ! Σε είδα από το πρωί αλλά σήμερα είχα μια τρελή μέρα!
      Τα σχόλια σας με έκαναν πολύ χαρούμενη!
      Ελπίζω να είχες καλά νέα από το νοσοκομείο!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Αριστέα μου!! Δεν σε προλαβαίνω βρε παιδάκι μου! Για την χθεσινή ανάρτηση ερχόμουν που όλη μέρα χθες δεν κατάφερα να την διαβάσω ολόκληρη και να οι ομορφιές μπροστά μου!!
    Ο καθρέπτης έγινε σκέτο αριστούργημα και το νεαρό ζευγάρι θα "σε κρεμάσει" σίγουρα! Πάντα αγαπημένοι και ευτυχισμένοι να ναι!! Και εσύ πάντα άξια για τα δώρα αγάπης!!
    Αφήνω τα ματς και μουτς και πάω πιο πίσω.... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Ναι τελευταία έχω απίστευτη ζωντάνια, κι εγώ τα χάνω γιατί συνήθως αργώ να ολοκληρώσω πράγματα. Με το πάσο μου τις περισσότερες φορές
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές!

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα, Αριστέα μου !!!!!
    Υπέροχος συνδυασμός τόσο απλών υλικών !!!!!! Είμαι σίγουρη ότι το δώρο σου θα μπει σε περίοπτη θέση !!!!
    Να είναι ευτυχισμένοι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέραααα!
      Ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα! Οι εσυές είναι πάντα καλοδεχούμενες!
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα κούκλα μου!!!
    Εγώ μάλλον ανήκω στους τυχερούς αφού πήρα ήδη μιά μικρή γεύση από το δώρο αυτό χθες, όπως κι όλα τα υπόλοιπα δημιουργηματά σου έτσι κι αυτό, απλά.. ~ ονειρικό ~ γεια στα χέρια σου! Να είσαι καλά να δημιουργείς και να μας εκπλήσσεις και φυσικά για το τέλος εύχομαι κι ελπίζω τα ερωτευμενάκια να είναι ευτυχισμένα και πάντα τόσο ερωτευμένα μέχρι εκει που δεν πάει, το ξέρεις πιστεύω το πόσο πολύ χαίρομαι να βλέπω ανθρώπους να βρίσκουν ο ένας στα μάτια του άλλου, αυτό που άλλοι μπορεί να ψάχνουν μιά ολόκληρη ζωή! Να είναι καλά, με τις θερμότερες ευχές μου!

    kiss kiss ..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Δεν άντεξα χθες να μην βάλω μία φωτό στο φέις για να τη δει το πρωί η πιτσιρίκα μου::)))
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια κοπέλα μου!
      Σε ευχαριστώ κι από καρδιάς για τις ευχές!
      Φιλιά !
      ΥΓ: Και στα δικά σου! ;-)

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Αριστέα μου...βγήκε πολύ ωραίο....σίγουρα θα τους αρέσει...!
    Τα καλύτερα εύχομαι....καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου Ωραιοζήλη!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Ε, σίγουρα θα σε κρεμάσουν !!!
    Είναι πανέμορφος !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Ωραίο και δεκτό αυτό τοπ κρέμασμα ε;
      Σε ευχαριστώ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Τρελαίνομαι για χειροποίητα καλούδια με υλικά από τη φύση!Και εσύ τα παρουσίασες με τον καλύτερο τρόπο!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ πάντα είχα αδυναμία σε στα χρώματα και υλικά από τη γη! Και προσπαθώ στο σπίτι μου να βάζω μια τέτοια γεύση. Αλλά τέτοιο έργο δεν έχω κάνει για μένα!
      Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Τα ιδια υλικα πιαναμε εχθες
    μονο που εμενα προεκυψε μασκα απο γυψογαζα.

    (μα οταν πεφτει η νυχτα
    δεν παλευεται η κραυγη)

    Καλημερολουλουδο,πολυτιμο μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ίδια υλικά πιάναμε χτες ..:))
      Μα εγώ έπεσα ξερή και από τη χαρά μου είχα έναν υπέροχο ύπνο!
      Πόσο χαίρομαι όταν σε βλέπω εδώ!
      Φιλί κουρασμένο σήμερα! ♥
      (ακόμα στη δουλειά...ψόφια)

      Διαγραφή
  9. Θα τους αρέσει, είμαι σίγουρη!!!
    Είναι πανέμορφος!!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ περιμένω τα προσωπάκια τους! Αυτή η χαρά θα είναι το δικό μου δώρο!
      Φιλάκια Μαρία μου! ♥

      Διαγραφή
  10. Αν δεν τους αρέσει εδώ είμαστε να.....(ξανα) αρραβωνιαστούμε!
    Τίποτα δεν πάει χαμένο στην φύση!
    Φιλούρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχααχαχα! Πάντα με τη γνωστή χιουμοριστική πινελιά σου xristin μου!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφος και καλοκαιρινός!
    Να ζήσουν τα παιδιά! <3 Να είναι πάντα ευτυχισμένοι και ερωτευμένοι!

    Μην παραπονιέσαι για την...παραλία στο γραφείο σου! Να νιώσεις λίγο καλοκαίρι δεν ήθελες; Ορίστε τώρα! Χαχαχα!

    Καλημερέντες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλάμε όταν είδα στη δουλειά το "καλημερέντες" έλιωσα στα γέλια! Να'σαι καλά Μαράκι μου γλυκό! Σε ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές!

      ΥΓ: Τότε να απλώσω και την πετσέτα μου και να το ρίξω στην ηλιοθεραπεία! αχαχα! Το ωραίο είναι ότι δεν προλκέπεται ούτε αυτό το ΣΚ να μαζευτεί! αχαχαχα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Αριστέα μου καλημέρα, φυσικά και πιάνουν τα χέρια σου αλλά και όταν νομίζουμε ότι δεν μπορούμε, το κίνητρο να προσφέρουμε ένα χειροποίητο δώρο στους αγαπημένους μας,γίνεται αφορμή όλα να τα μάθουμε και όλα να τα προσπαθήσουμε!!!! Για αυτό το λόγο μου αρέσουν οι χειροποίητες δημιουργίες, ένας άλλος τρόπος έκφρασης...!!!
    Να ζήσουν τα πιτσουνάκια και να πάντα χαρούμενα και ευτυχισμένα!!!
    Σε φιλώ πολυτάλαντο πλάσμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι έμαθα στη ζωή μου Μαρία μου να φτιάχνω απλά πραγματάκια με τα χεράκια μου! Ναι, τρόπος έκφρασης είναι!
      Νομίζω ότι έτσι δείχνω ακόμα περισσότερο την αφοσίωση και την αγάπη μου! Το ξέρω ότι δεν χρειάζονται αποδείξεις...αλλά εγώ είμαι τρισευτυχισμένη σήμερα όλη μέρα! ΠΕΤΑΩ!!!!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
      Φιλιά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα!
    Εντυπωσιακός και πανέμορφος ο καθρέφτης, θα τους αρέσει σίγουρα, πόσο μάλλον επειδή τους τον έφτιαξες εσύ! Μου άρεσε ιδιαίτερα η "πινελιά" με τη γάζα.
    Να ζήσουν χαρούμενοι, ευτυχισμένοι και αγαπημένοι τους εύχομαι!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Αυτός ο καθρέφτης βγήκε με την σύμπραξη πολλών κεφαλιών! Την ιδέα για τη γάζα την είχε η κολλητή μου στην παραλία το Σάββατο ...είχαν κιόσκια με γάζα για ύφος ανατολίτικο και καλά και μου το πρότεινε σαν ιδέα. Η αρραβωνιάρα μας προθυμοποιήθηκε να βγει να αγοράσει το ύφασμα αφού εγώ δεν προλάβαινα μέσα στη βδομάδα.
      Η αδερφή μου , μου πρότεινε την ιδέα της άμμου για να δέσουν πιο όμορφα όλα! Κι εγώ στρώθηκε κι υλοποίησα!
      Ο ανιψιός μου ήταν αυτός που με την πίστη του με ενθάρρυνε! "Είσαι ικανή για τα πάντα" μου είπε! Γινόταν να τον διαψεύσω;

      Έλλη μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  14. Όμορφο δώρο, με υπέροχα υλικά και χρώματα, με εκλεπτυσμένο γούστο, αλλά κυρίως πλούσιο σε αγάπη! Με τόσα θετικά, είναι αδύνατον να μη σε... κρεμάσουν! Καλή σου μέρα, είσαι απίστευτη, κοπέλα μου!!! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ χαρά μου!
      Να'σαι καλά! :)))
      χεχε! Ακούγεται υπέροχο ...να με κρεμάσουν!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. καταπληκτικό δώρο!!!! για κάτι τέτοιο (ξανα)αρραβωνιαζόμουν και εγώ!! πολλά φιλάκια Αριστέα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την! Σε ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου!
      αχαχαχα! Μη σου μπαίνουν ιδέες και με κυνηγάει ο άντρας σου ε;
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Τον λάτρεψα τον καθρέφτη!
    Χαλάλι οι ώρες και η ακαταστασία...σου βγήκε άψογος!
    Θέλω και εγώ μια θεία σαν και σένα...! κλαψ κλαψ...
    Τι όμορφα αυτά τα δώρα αγάπης!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Φυσικά και χαλάλι σε όλα! Και στην κούραση τη χθεσινή....σε όλα χαλάλι! Κάποιος να μου μαζέψει το γραφείο όμως! Το βλέπω και μου σηκώνεται η τρίχα!
      Σε ευχαριστώ για όλα!
      Φιλάκια!

      ΥΓ :Κατερίνα μου, κάποτε ο κολλητούλης μου με ύφος παρακλητικό με είχε ρωτήσει: "τι μπορώ να κάνω για να γίνω ...ανιψιός σου; " χιχιχιχι! Αν δεν μου φέρονται καλά τα ανίψια θα τους θυμίζω αυτή την ερώτηση! αχαχαχαχα!

      Διαγραφή
    2. Πολύ καλή η ερώτηση του κολλητού, συμφωνώ και επαυξάνω!

      Για την καθαριότητα προτείνω: Πέταξε τα όλα κάτω, δες στα γρήγορα τι είναι καλό και κράτα το και όλα τα άλλα βάλε μια σκούπα και ρούφα τα...χαχαχαχα!
      Ξεμπερδεύεις παιδί μου...

      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
    3. αχαχαχαχα! Με όλα γελάω! Πάντα ήταν τυχερά αυτά τα παιδιά αλλά κι εγώ επίσης!

      Ξέρεις...δεν πετάω τίποτα! Όλα χρειάζονται Κατερίνα μου! Ακόμα και την άμμο τη μαζεύω! Θα τη χρησιμοποιήσω ξανά! ;-)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. δώρο καρδιάς! πολύ όμορφο και καλοκαιρινό!
    αυτά είναι μοναδικά δώρα !!
    να ζήσουν !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια μου, σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου! Να'σαι καλά!
      Οι ευχές είναι πολύτιμες!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Άστο κοπελιά! Δεν με πείθεις να αρραβωνιαστώ ούτε με σφαίρες!!! (ούτε απέξω δεν περνώ!!!) Σε φιλώ γλυκά και καλοστέργιωτα τα πιτσούνια. (Ρε παιδιά, υπάρχει ακόμα ο θεσμός του αρραβώνα; γιατί εγώ ξέρω μόνο το "στρίβειν δια του αρραβώνος" !!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Βρε ποιος ξαναρραβωνιάζεται; Αφού το ξέρεις...Τα ίδια (τρελά) μυαλά κουβαλάμε! Και μοιάζουμε! Απλά εγώ....φτιάχνω καθρέφτες! αχαχαχαχα!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές! Να'σαι καλά μπλε ρουα ματ μου (να μην ξεχνιόμαστε)!
      Φιλούρες!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  19. Πανέμορφος ο καθρέφτης και είμαι σίγουρη ότι θα τους αρέσει, αφού φτιάχτηκε με ΑΓΑΠΗ για αυτούς!!! ό,τι φτιάχνεται με ΑΓΑΠΗ... το λιγότερο απλά να προσφέρει ζεστά και αληθινά χαμόγελα!!! Φιλιά Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ γλυκιά μου!
      Για αυτά τα χαμόγελα αγάπης λιώνω...
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  20. "Είσαι ικανή για τα πάντα"! Τα είπε όλα. Τι παραπάνω να σου πω εγώ; :-)
    Πολλά φιλιά από την ακροθαλασσιά.
    Άννα Πάρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου! Πόσο θα ήθελα να είμαι εκεί! Είμαι άυπνη και κατάκοπη αφού μετά τη χθεσινή κούραση (και με 5,30 ώρες ύπνου μόνο) σήμερα πέθανα στη δουλειά. Λόγω 15αυγουστου δουλεύουμε φουλ! Φυσικά αυτό είναι καλό για την επιχείρηση. Αλλά εγώ τώρα....dead!

      Ο ανιψιός μου αυτός (ο μεγάλος) είναι κομμάτι μου. έχουμε κλείσει άπειρες ώρες συζήτησης και δημιουργίας μαζί. Μάλιστα όταν ήταν να φύγει φοιτητής του παραχώρησα το ας το πούμε στουντιάκι μου τελάρα, λάδια ...τα πάντα κι κάθισε κι έβγαλε τους πίνακες που στόλισαν το φοιτητικό του σπίτι! Γίνεται να μην με ξέρει όπως τον ξέρω;
      Πρέπει να του κάνω αφιέρωμα στο ταλέντο του! χεχε!
      Μπήκε η ιδέα .Τέλος!

      Σε ευχαριστώ για όλα!
      Χαίρομαι αφάνταστα όταν περνάς από δω!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Καλή η όρεξη και το κέφι, αλλά χρειάζονται επιπλέον διακοσμητικό γούστο αφενός και αφετέρου ταλέντο στις κατασκευές. Την ύπαρξη των οποίων την αποδεικνύουν οι φωτογραφίες. Μήπως να ασχοληθείς με την κατασκευή δώρων; Εδώ υπάρχει ταλέντο!
    Πολύ ωραίος ο «Θαλασσινός» καθρέφτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Το έκανα για ελάχιστο διάστημα στα νιάτα μου κι αυτό:))
      Αλλά δεν μου αρέσει να κερδίζω χρήματα έτσι! Τα χαρίζω !
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Να'σαι καλά!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  22. Να σου στείλω φωτογραφίες με τη γυναίκα μου να μας κάνεις αφιέρωμα; Ή έστω να ξανα-αρραβωνιαστούμε.
    Ζήλεψα.
    Στο 'χω ξαναπεί και θα στο ξαναπώ: Τυχεροί που σε έχουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα αύριο πάλι με το ίδιο σχόλιο!
      Έχω κι άλλο αφιέρωμα στα σκαριά, για αυτό στο λέω!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Είσαι υπέροχος!

      Διαγραφή
  23. Κ γω λιωμα...
    Αν δεν με παρει ο υπνος μεχρι να τελειωσω το σχολιο...
    Υπεροχος ο καθρεφτης! Μου αρεσει κ η ιδεα με το υφασμα πολυ! Ετσι απαλα που θα το φυσαει το αερακι καθως θα μπαινει απτο παραθυρι....
    θα φερνει την αυρα την θαλασσινη μεσα στην καμαρη τους! ;-)

    Εχω διακοσμησει κ γω παλιοτερα καθρεφτες κ δισκους. Μου αρεσουν πολυ! Καποιος μαλιστα πηρε κ βραβειο σε μια εκθεση οπου ειχα λαβει μερος. :-P

    Εχεις κανει πολυ ομορφες αναρτ. Να δω ποτε θα σχολιαςω....

    Φιλι μικρο απτο μικρο σου...το παραπονεμενο!
    (οχι απο σενα! Άλλα με....παραπονιαζουν!!!!)

    υ.γ. Τι θα ελεγες για μια συλλογη απο "νεες" ελληνικες λεξεις;;;; Οι μισοι μπλογγερς φτιαχνουν τις δικες τους εδω μεσα!!!χαχαχα!!!!

    Βαιλι*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα κι εγώ; Με μένα παραπονέθηκες! Δεν έχω προλάβει να σου απαντήσω και στο μέιλ (που με έκανε να χαμογελάσω πολύ να ξέρεις)!
      Τρέχω αυτές τις μέρες. Ήθελα να προλάβω αυτό ακριβώς βασικά, τον καθρέφτη!
      Πρώτη φορά το έκανα. Δεν είχα σκεφτεί ποτέ ξανά να το κάνω! Αλλά μου αρέσει πού και πού να κάνω πράγματα που δεν έχω δοκιμάσει ξανά!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου τα λογάκια!
      Φιλάκια τσουπίτσα μου!
      Να'σαι καλά!
      ΥΓ: Την πήρες την άδεια; επιτέλους;

      Διαγραφή
  24. Αριστέα μου που να σε προλάβουμε , με γήινες αποχρώσεις καθρέφτης από τα χεράκια σου με αγάπη , θα κρεμαστεί βεβαίως.
    Αυτά τα ΄΄δώρα αγάπης΄΄ είναι πολύτιμα για όλους μας πόσο μάλλον για τα επίσημα αρραβωνιάσματα.
    Φιλιά από την γαλήνη του χωριού μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω Νικόλ μου, πως ούτε κι εγώ με προλαβαίνω!
      Όλο λέω να μου δώσω άδεια κάποια στιγμή κι όλο κάτι προκύπτει!
      Πάντα μου άρεσαν τα χειροποίητα. Τα έχω σε εκτίμηση.
      Καλά να περνάς κοπέλα μου! ♥

      Διαγραφή
  25. Αριστοτέχνισσα, θα έλεγα εγώ. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αριστέα μου,
    είναι τέλειο το δώρο σου! Και η αγάπη που κρύβει και αναβλύζει από μέσα του.. ευλογία Θεού!!
    Εύχομαι τα καλύτερα και στο ζευγάρι!
    Καλό βράδυ και πάντα να είσαι με τέτοια έμπνευση!
    Σε φιλώ!

    Υ.Γ. Το Αριστοτέχνισσα από πάνω, είναι θεσπέσιο επίθετο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου γλυκό! Να'σαι καλά!
      Κι εγώ το λάτρεψα το καινούργιο μου επίθετο! χιχι! Καλά ..τη ψώνισα!
      Καλό σου βράδυ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  27. τι ομορφες δημιουργιες!!!! εκφραζουν συναισθημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Και μενα μου αρέσει το καινουργιο σου ονομα..χι.χχι. Αριστοτέχνισσα μου.. και να μην σε ακούσω να γκριναζεις βρέ;; μια χαρα ομορφα έφτιαξες τον καθρεφτη...σιγουρα θα αρέσει στα αραβωνιασμενα...τι να πούμε και εμεις οι ακαμάτρες..!!!μην βλέπεις τι γραφω...χι.χιχ.. για να δεις οτι υπάρχουν και οι ασχετες.. με το αντικείμενο..χιχ.φιλί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου, σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  29. Καθρέφτης γεμάτος όνειρα είναι αυτός...
    Μπορεί να μην αρέσει;
    Αδύνατον...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γεια στα χέρια σου, Αριστέα! Ιδανικό δώρο! Κι έψαχνα να βρω παρατσούκλι να σου ταιριάζει! Αριστοτεχνισσα! Κατοχυρώθηκε!

    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πω ότι δεν μου αρέσει το νέο παρατσούκλι; Το λάτρεψα!
      Να'σαι καλά Σοφία!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  31. Καθρεφτίζει τόση αγάπη που είναι το καλύτερο στολίδι του! Θα τον βλέπουν τα παιδιά και τα σύννεφα της αγάπης σου θα προστατεύουν τα όνειρά τους! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζίνα μου, σε ευχαριστώ! Έχεις αποτελέσει πρότυπο για τη δημιουργία μου αυτή! Φυσικά δεν σε φτάνω, αλλά σημασία έχει η προσπάθεια!

      Διαγραφή
  32. Και όμως έγινε πανέμορφος για δώρο αρραβώνων και μου έδωσες και ιδέες να αξιοποιήσω τα αμέτρητα κοχύλια που έχω μαζέψει!

    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Ζουζού!
      Χαίρομαι πολύ που σου έδωσα ιδέες. Άρα έπιασε τόπο η δημοσίευση! Κι εγώ πάντα παίρνω ιδέες από άλλες φίλες!
      Να'σαι καλά!
      Θα χαρώ να τα λέμε!
      Θα έρθω από κει με την πρώτη ευκαιρία.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  33. Είναι τέλειο!! Να ζήσουν τα παιδιά ευτυχισμένα και ερωτευμένα πάντα!! Να τους χαίρεστε Αριστέα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  34. Αριστεα , αερινος ο καθρεφτης , καλοκαιρινός , πιανουν τα χερια σου μια χαρά και τα δωρα αγαπης ειναι αυτα για τα οποια καμαρωνουμε περισσοτερο οταν τα παιρνουμε, να ζησουν οι ερωτευμενοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Μαίρη μου για τις ευχές ! Πολύτιμες πάντα! Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  35. Πολύ όμορφο...μου άρεσε η διακόσμηση , εμφάνιση του..αγαπώ κοχύλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή