Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Μπουκαλοθεραπεία το λέω εγώ, αγάπες μου! Μέρος 2ο


Η ανοιξιάτικη κολεξιόν μπουκαλιών είναι εδώ κι εγώ συνεχίζω την
εργασιοθεραπεία μου.
Από τι;
Από την αβάσταχτη βλακεία γύρω μου!
Διαβάζεις ... παρακολουθείς τα μουμουε;
Και νιώθεις ακόμα καλά;
Εγώ λοιπόν έτσι κρατιέμαι ...ακόμα!







Αυτό το τελευταίο συγκαταλέγεται στις αποτυχίες μου!
Πολύ κιτς ε;

Το στοίχημα αυτής της βδομάδας είναι κάθε μέρα να αλλάζω από κάτι.
Να μεταμορφώνω!
Παίρνω πράγματα που δεν τα χρησιμοποιώ ή που σε άλλη περίπτωση 
θα τα πετούσα και τους αλλάζω τα φώτα!

Αν με αφήσει ο πονοκέφαλος φυσικά, που κρατάει από χτες!
Αχ αυτή η άνοιξη και οι αλλεργίες μου (στα γεράματα)!

Στα χτεσινά σχόλια θα απαντήσω σιγούλια σιγούλια, ναι;

Καλή εβδομάδα να έχουμε!

@ριστέα

Ιστορίες της Νύχτας

Παρακολουθείς τις Ιστορίες της Νύχτας;

Διάβασε σήμερα "Τα σημάδια που δεν είδα" από την Katerina koko

και 

μην χάσεις την Ιστορία της Μαριλένας "Φίλοι"

Κι εδώ όλες τις Ιστορίες μας ως τώρα.