Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

Η άνοιξη στο.... πιάτο μου!


Με δύο ανοιξιάτικες πιατέλες σήμερα
κάνω σπονδή στην άνοιξη.


Ένα παλιό σουβενίρ από τη Ρόδο,
μαύρο κι άραχνο, ξεχασμένο σε ένα ντουλάπι
 έγινε άσπρο (από το καλό του)
Ντεκουπαρίστηκε μ' ένα αγαπημένο μου θέμα 
φωτοσκιάθηκε καταλλήλως
κρακελαρίστηκε (με κρακελέ 2 συστατικών)
και περίμενε σχεδόν δυο μέρες υπομονετικά... για να σκάσει!
Κι έσκασε!
Όχι από το κακό του πάντως!


Το πιάτο αυτό ήταν το δώρο που έφτιαξα ειδικά για το μυστικό μου ταίρι 
για το Secret Spring Circles, Katerina koko


Ομοίως, μία παλιά κίτρινη πιατέλα, έγινε λευκή, μπλα, μπλα, μπλα
κι έσκασε κι αυτή!

Ο μπαμπάς μου εξακολουθεί να μην καταλαβαίνει 
γιατί τόση αγωνία για τα σκασίματα,
 αφού μπορούμε να το πετάξουμε κάτω, να το κάνουμε χίλια κομματάκια 
και να γλιτώσουμε όλη την ταλαιπωρία! ☺
*
Έτσι έπιασα εγώ σήμερα τον Μάη!
Δεν ξεχνώ ότι σήμερα είναι εργατική απεργία
και τιμούμε αγώνες και νεκρούς!
*
Ένεκα της ημέρας έγραφα πέρυσι.
Για Αργίες και απεργίες μιλούσαμε πρόπερσι.
Ας λουλουδιαστώ και μια χρονιά☺

Ιστορίες της Νύχτας


Στις Ιστορίες της Νύχτας διαβάστε σήμερα:

Το Νέγρικο μπλουζ, της Σμαραγδένιας μας
και το σατιρικό ποίημα
Η Νύχτα φέρνει, Κλαυδία, με τη σύμπραξη της Φιλίας

Καλή πρωτομαγιά

@ριστέα