Κυριακή 2 Αυγούστου 2015

Life images # 18: Διακοπές



Τα τελευταία έντεκα χρόνια χρόνια δούλευα πάντα σερί, χωρίς άδεια. Ποτέ! Πέρυσι το καλοκαίρι μάλιστα θυμίζω ότι έκλαιγα τη μοίρα μου, κάπως ποιητικά, αλλά η μίρλα, μίρλα! Οπότε ο καλός θεούλης ☺ αποφάσισε να με ξεπληρώσει με το παραπάνω φέτος ☺! Όλο το φετινό καλοκαίρι είναι για μένα ξεκούραστο. Για αυτό για.... αλλαγή, τώρα που μπήκε ο Αύγουστος είπα να κάνω ακόμα πιο ουσιαστικές τις διακοπές μου!


Αραλίκι, καφεδάκι και δυο-δυο τα βιβλία!


Το ένα μάλιστα ήταν το δώρο της Μαρίας για τη νίκη μου στο τελευταίο Παιχνίδι με τις λέξεις (να την ευχαριστήσω κιόλας για το βιβλίο και την υπέροχη φωτογραφία της σε κάρτα, γιατί δεν είχα βρει ευκαιρία να το κάνω τόσο καιρό).


Παρέα μου, σε μόνιμες διακοπές κι αυτός, ο Μαξ!



Αυτό το πάνω-κάτω στις σκάλες μου είναι η μόνη του κούραση!


Και πιάνει στασίδι για να απολαύσει από ψηλά το πότισμα του κήπου...


....γιατί όσες φορές βρέθηκε στο γρασίδι τρόμαξε το δόλιο, από το αυτόματο πότισμα (κρίμα που δεν έχω συλλάβει σε φωτό το ύφος του)


Κι όταν βαρεθεί έξω έρχεται να μου κάνει παρέα στην αγαπημένη του θέση, απέναντι μου....


όπου, όταν δεν διαβάζω βιβλία ...τα ντεκουπάρω!


Με αυτή την ανάρτηση συμμετέχω στο καλοκαιρινό Life Images της Μαρίας. Να έχετε ένα όμορφο Αύγουστο! @ριστέα


υγ: η ανομοιομορφία στις αποστάσεις, ανάμεσα σε κείμενο και φωτό
οφείλεται σε τερτίπια του blogger.
Δεν μου καθόταν με τίποτα σήμερα ☺