Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2015

Γελιο-θεραπεία #25

Ένας χρόνος πέρασε χωρίς γελιο-θεραπείες,
σε τούτον εδώ τον χώρο.
Απορώ πώς αντέξαμε!☺
Η κολλητή μου με απείλησε ότι θα μου βγάλει όλα τα 
άπλυτα στη φόρα αν δεν κάνω κάτι άμεσα!
Όχι πώς σήμερα σας έχω την κλασική μου γελιο-θεραπεία.
Ένα ζέσταμα κάνω, να μαζέψω και τον ακυβέρνητο συνεργάτη μου,
που αυτόν τον καιρό είναι λιγάκι εξαφανισμένος από την μπλογκόσφαιρα
κι ελπίζω να επανέρθει η στήλη δυναμικά.
Φωτογραφίες πάντως έχω μαζέψει πολλές στο αρχείο μου.

Σήμερα το μενού έχει τεμπελιές!
Για την ακρίβεια... το άκρον άωτον της τεμπελιάς.
Κι απορώ με το μυαλό ορισμένων ...
Πόσο εφευρετικό μπορεί να γίνει κι όμως εξαντλείται ...στη μαλακία!

Φτιάξε καφέ, κάθισε αναπαυτικά κι απόλαυσε...



(όχι που δεν θα βόλευε και το ποντίκι)
Δεν είναι αυτό που νομίζεις...
Από λουμπάγκο πάσχει!
Ομοιοπαθής με τον προηγούμενο!
Βραβείο "πιο μαλάκας πατέρας πεθαίνεις"!
Θα τον λατρεύει το αφεντικό του αυτόν τον υπάλληλο.
Τι; Δεν δουλεύει;
Μεταφοραί "Η γρήγορη χελώνα!"
Δίπλωμα ευρεσιτεχνίας!
Ελπίζω να μας κάνουν πλάκα!

Τελικά ο κύριος μια χαρά βόλτα κάνει!



Παρακάτω δεν χρειάζεται λέξη να πω!

Μην κοιτάς εσύ και σου μπαίνουν ιδέες!
Έχεις να κόψεις το γκαζόν το απόγευμα!

Σχετική εικόνα
That's all folks
See you!
@ριστέα


9ο Συμπόσιο Ποίησης και Άλλαξέ το #2 
σας περιμένουν!

Για σχόλια, αγάπες, παράπονα, γκρίνιες, σιχτιρίσματα,
ανοιχτά είναι εδώ