Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015

Αυτά τα Χριστούγεννα αφήστε την αγάπη να σας αγγίξει !


«Εννοείται ότι δεν στολίζω, για τέτοια είμαστε τώρα; 
Κατ’ αρχάς, είναι λάθος να γιορτάζουμε τη γέννηση του Χριστού 
στις 25 Δεκεμβρίου και αν κάποιος διαβάσει ιστορία, 
θα καταλάβει το γιατί. Όλο αυτό είναι μια εμπορική πραγματικότητα. 
Οι μόνοι ευχαριστημένοι άνθρωποι από τις γιορτές είναι οι έμποροι. 
Είναι μια γιορτή καταναλωτισμού, τελεία και παύλα. 
Γιατί, δηλαδή, να χαρώ που ο απέναντί μου έβαλε λαμπάκια; 
Εγώ τα έχω όλο το χρόνο στο σπίτι μου».

Δεν έχει σημασία ποιος είπε τα λόγια πιο πάνω.
Τα πέτυχα στο διαδίκτυο.
Είναι μια θέση όμως που εμένα δεν με βρίσκει 
καθόλου σύμφωνη!

Μπορεί να είσαι ανάμεσα σε αυτούς που γελοιοποιούν τα πάντα,
ειρωνεύονται όσους πιστεύουν,
μπορεί να είσαι από αυτούς που μισούν τα Χριστούγεννα ή μελαγχολούν.

Το τι θα επιλέξεις είναι πάντα στο χέρι σου!
Αν καταναλώνεις μόνο, ναι συμμετέχεις σε μια γιορτή καταναλωτισμού.
Αν σε ενδιαφέρουν μόνο οι στολισμοί, τα εδέσματα και τα γλυκά,
και μένεις στην επιφάνεια,
 ποτέ δεν θα σε αγγίξει η γαλήνη 
και το μήνυμα της αγάπης!
Αν είσαι τσιγκούνης στη ψυχή,
θα είσαι τσιγκούνης και ανικανοποίητος παντού!

Σχετική εικόνα

Αυτά τα Χριστούγεννα επιλέξτε αυτό που σας ταιριάζει.
Αλλά όχι άλλη χολή για τους άλλους!



Εγώ πάλι εύχομαι να περάσετε 
γλυκά,
ζεστά,
τρυφερά,
αγαπησιάρικα.

Με πολλούς ή με λίγους
με ρεβεγιόν ή κάπου ήσυχα,
σημασία έχει να νιώσετε αγαλλίαση και χαρά.
Να αφήσετε την αγάπη να σας αγγίξει
και να δώσετε αγάπη!
Και πολλές αγκαλιές!

Ακόμα κι όσοι πονάτε,
κι ας είναι για λίγο, χαμογελάστε.
Ένα μικρό χάδι η ψυχή πάντα το χρειάζεται!

Καλές γιορτές αγαπημένοι!
Αύριο ανοίγω από το πρωί για ευχές 
με σουρπρίζ! 
Για σχόλια, ευχές, σιχτιρίσματα
και λοιπά ζαρζαβατικά 
εδώ βρίσκεις ανοιχτά

Καλά Χριστούγεννα
@ριστέα




Η πρώτη φωτογραφία μου συμμετείχε στο 19ο Φωτογραφίζειν
που ακούραστα διοργανώνει η Μαρία μας
στο Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά.

Μικρή Χριστουγεννιάτικη Ιστορία

 μπορείτε να παρακολουθείτε όλες τις 
Μικρές ( ή μεγάλες) χριστουγεννιάτικες ιστορίες
που έχουν δημοσιευτεί ως τώρα.