Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015

Θα ήθελα να είχα που λες ένα μαγικό ραβδί....



και να αγγίξω απαλά 
*όλους τους μουρτζούφληδες ("μου τη δίνουν οι γιορτές")
*τους καταθλιπτικούς ("πάνε κι αυτές οι γιορτές και τι καταλάβαμε;")
τους κάθε είδους εισαγγελείς και δικαστές 
("οι άνθρωποι έχουν γίνει καταναλωτικά όντα που ζουν μόνο όταν ξοδεύουν
και κάνουν φιλανθρωπίες αυτές τις μέρες για το θεαθήναι")
*τους ηλίθιους (πάντα βρίσκεις ένα τσούρμο από δαύτους)
*τους εξυπνάκηδες ("δεν γεννήθηκε στις 25 του Δεκέμβρη ο Χριστός, άνοιξη
λέει το Ευαγγέλιο, στην ουσία ένας πάπας πάτησε σε αρχαίες δοξασίες..."
Φυσικά και το ξέρουμε. Και;)

christmas, glitter, ho ho ho, magic, reindeer, rudolph, santa, stars

Ας γίνουμε μια φορά το χρόνο παιδιά.
Τι πειράζει;
Στολίζουμε το σπίτι μας..
Ανάβουμε τα φωτάκια μας..
Ξοδεύουμε λίγο παραπάνω ή όσα μας βρίσκονταν ☺
Χαρίζουμε δωράκια,
γελάμε,
διασκεδάζουμε,
αγαπάμε και το δείχνουμε ακόμα περισσότερο,
χαλαρώνουμε
γράφουμε κι ένα γράμμα στον Άι Βασίλη, 
έτσι για την πλάκα μας βρε αδερφέ!
Και ναι! Κάνουμε και λίγο χαβαλέ,
παρ' όλο που γύρω μας συμβαίνουν άσχημα!

Κάθε μέρα συμβαίνουν άσχημα
Κάθε μέρα χάνονται άνθρωποι.
Δεν προσφέρουμε τίποτα με το να μην γελάμε
Δεν βοηθάμε τον κόσμο με τη σοβαροφάνεια!

fairy dust, glitter, magic, star, stars

Κουράστηκα να βλέπω βαριεστημένους ανθρώπους.
Ανθρώπους που γελοιοποιούν, ειρωνεύονται  και 
σαμποτάρουν κάθε προσπάθεια χαράς!

Μας έπνιξε η καθημερινότητα

και ναι οι άνθρωποι πάντα επέλεγαν κάποιες μέρες 
γιορτινές για να κατεβάσουν διακόπτες
και να χαρούν λίγο περισσότερο.

glamour, glitter, magic, star

Θα μπορούσα να περάσω μέσα στη μαυρίλα 
τα φετινά μου Χριστούγεννα.
Είχα άπειρους και σοβαρούς λόγους.
Δεν το έκανα,
Μπορεί και να με λες χαζοχαρούμενο.
Ξέρεις κάτι;
Δεν με νοιάζει!

Μπορεί και να είμαι!

Αλλά επέλεξα τη χαρά
και να κάνω και την οικογένεια μου να χαρεί λίγο μαζί με μένα!
Κι εγώ αυτό το θεωρώ δώρο!

Δεν έχω όμως μαγικό ραβδάκι....
Μόνος σου θα πρέπει να πέσεις μέσα στην αστερόσκονη!
Ξεκίνα με το να χαμογελάς.
Ξεκίνα με τις μνήμες σου... 
Πώς ζούσες τις γιορτές όταν ήσουν παιδί;
Ίσως έτσι βοηθήσεις και το δικό σου παιδί! ☺

gif, glitter, grunge, luz, magic, nature, pastel, stars

Στους έχοντες σαν κι εμένα μνήμη ψαριού κι ουχί ελέφαντα,
 λόγω ηλικίας ☺
να θυμίσω ότι αυτή ήταν η ανάρτηση μου
στις 30 Δεκεμβρίου 2014, ημέρα Τρίτη,
πέρυσι τέτοια μέρα δηλαδή!

Επειδή εγώ δεν αλλάζω εύκολα, καρκινάκι γαρ,
κι επειδή έτσι σκεφτόμουν τώρα δα και γιατί παρακαλώ 
να τα ξαναγράφω, αφού ωραιότατα τα είπα πέρυσι
σου σερβίρω ένα από τα πιο ωραία ξαναζεσταμμένα μου!

Κι εγώ θα καθίσω όμορφα κι ωραία απόψε αργά με ποτάκι
να κάνω το ταμείο μου...
Γιατί το ταμείο θα είναι του '15 αυτή τη φορά.
Και ελπίζω να έχει απαντήσεις σε ερωτήσεις που έχω δεχτεί, όπως
τι παίρνω και δεν σας δίνω,
από πού αντλώ δύναμη 
και γιατί ρε γαμώτο δε λέω με τίποτα να προσγειωθώ στη γη κι άλλα τινά!

Σας φιλώ προσωρινά 
και τα λέμε αύριο αγάπες μου☺
@ριστέα

Μικρή Χριστουγεννιάτικη Ιστορία

Εδώ 
βρίσκεις και τις 50 ιστορίες 
που έχουν δημοσιευτεί ως τώρα
στη Μικρή Χριστουγεννιάτικη Ιστορία
Αύριο μαζί με τον χρόνο που φεύγει, κλείνει κι αυτός ο κύκλος! 
Διαβάστε απόψε 
από τη Μαριάννα, στο Onirokosmos 
το συγκλονιστικό γράμμα της στον Άγιο Βασίλη
Αγαπημένε μου Άϊ Βασίλη,
και όσοι χάσατε επίσης από τη Μαριάννα μας
λίγες μέρες πριν την Ιστορία