Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2016

Τα γυάλινα! (Τα δώρα της αγιοβασιλίτσας.. part III )

Τις "προ Χριστουγέννων" μέρες επιστρατεύτηκαν:
powertex, easy 3D flex, glitters, πατίνα bister καφέ και πράσινη,
ντεκουπαζ, σπάγκος, δαντελίτσες, λινάτσα,
μπουκαλάκια, βαζάκια, ποτηράκια,
το πιστολάκι μαλλιών μου (!)
όρεξη, χρόνος, υπομονή, χαρά, ενθουσιασμός,
κι όλα αυτά έδωσαν τα εξής:

α) Τα πρασινάκια μου






β)τα καφένια μου






Ποιος νίκησε;

Μα φυσικά αυτοί που τα έλαβαν ή θα λάβουν!
Ανάμεσά τους θα είναι και οι νικήτριες της 
προχθεσινής μου κλήρωσης :)

Εσάς ποια σας άρεσαν;

Καλή εβδομάδα
Φιλιά κατάμουτρα
@ριστέα

10 ο Συμπόσιο ποίησης


Το 10ο Συμπόσιο, το Επετειακό,τρέχει
με πρωτοεμφανιζόμενους,
 με διαμάντια
κι αυτή τη φορά με τρεις νικητές! 
Άλλες 10 μέρες στη διάθεσή σας! 





30 σχόλια:

  1. Με τα υλικά αυτά έκανες πολύ ωραία διακοσμητικά και μου άρεσαν περισσότερο οι τελευταίες εικόνες Αριστέα μου.Καλή χρονιά και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η δημιουργια ειναι ενα πολυ ουσιαστικο στοιχειο της προσωπικοτητας σου Αριστεα και μου αρεσει πολυ αυτο..
    ο,τι φτιαχνεις ειναι ομορφο γιατι του δινεις ψυχη απο την ψυχη σου.. σαν τα παιδακια σου τα εχεις ;)

    καλη χρονια κι απο εδω με πολλες πολλες δημιουργιες, αγαπη, ερωτα.. υγεια κι οτι αλλο επιθυμει η καρδουλα σου
    φιλια κ καλημερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπημενη μου!!!
    ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!

    καλη χρονια! χρονια πολλα! με υγεια και καθε καλο
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. oλα θαυμάσια, σαν χρώμα μού αρέσει το πράσινο..μπραβο!!!
    και καλή χρονιά!! με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αριστάκι καλημέρα
    Είσαι ένα απίθανο κι ακούραστο κορίτσι!!!!
    ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ όλα τα έργα σου...τα θαύμασα!!!
    Φεύγω τώρα (συσκευάζω κι εγώ ακούραστα..ξέρεις τώρα!!)

    φιλάκια που σ' αγαπούν ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όλα είναι φανταστικά! Δημιούργησες πάλι ;)
    Πιο πολύ μου άρεσε η τρίτη φωτογραφία, γενικά όλο αυτό το σετ...έχει υπέροχο χρώμα!!!
    Φιλίααα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εμένα πιο πολύ μου άρεσε το προτελευταίο. Αλλά εσύ στο μεταξύ φτιάχνεις όλο και περισσότερα καλούδια! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα, η πρώτη τού νέου έτους, βοήθεια μας! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όπως θα κατάλαβες, δεν είχα κάτι καλύτερο να κάνω και έτσι πέρασα κι από 'δω!!!
    ;-)
    Αριστάκι μου είναι υπέροχες και οι 2 χρωματικές επιλογές!
    Τα καφέ μου έβγαλαν κάτι από ζούγκλα! (Για καλό το λέω, καλέ!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, curly artist μου! Καλές δημιουργίες, ομορφιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τελικά όντως το έχεις ερωτευθεί το υλικό Αριστάκι μου!!!! Δεν μπορώ να διαλέξω κάποιο συγκεκριμένο. Μου αρέσουν όλα κοπελιά. Φιλιά γλυκά στα μάγουλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λοιπόν, εμένα μου αρέσουν πιο πολύ τα πρασινάκια σου.
    Όχι, τα καφένια σου μου αρέσουν πιο πολύ.
    Μήπως προτιμώ τα πρασινάκια;
    Όχι, όχι τα καφένια προτιμώ.
    Τα πρασινάκια!
    Τα καφένια, τα καφένια!
    Όφου, δεν μπορώ να αποφασίσω, γιατί μου αρέσουν και τα πρασινάκια σου και τα καφένια σου!
    Τα πρασινάκια για την Άνοιξη και τα καφένια για το Φθινόπωρο!
    Καλή εβδομάδα Άιρις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχεις επιστρατεύσει και νέα υλικά βλέπω Αριστέα μου!
    Όλα πολύ ωραία είναι και δε μπορώ να διαλέξω! Μας δείχνεις πάντα τόσο ωραίες δημιουργίες!
    Καλή χρονιά και από εδώ και καλή εβδομάδα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπεροχα είναι όλα μπραβο σου ...
    καλή εβδομαδα ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αααα! Θα τρελαθώ! Τα καφετιά ειδικά είναι τρέέεεελα! (γι' αυτό και θα τρελαθώ, χαχα!)
    Όχι ότι τα πράσινα πάνε πίσω όμως!! Όλα υπέροχα!!! Μπράβο σου!!! ❤
    Φιλάκια πολλάάάαα! Καλό βράδυ Αριστούλι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 10 μέρες είναι πολύ λίγες. Έχω να γράψω ολόκληρο αριστούργημα και δεν προλαβαίνω.
    Δεν γίνεται να το αναβάλλεις κανα 2 χρόνια;
    Ε φανταστική Αριστέα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θες να πεις τώρα Αριστέα να ...διαλέξουμε από τα ανωτέρω δημιουργήματα. Και το λες έτσι απλά..... μα δεν θάσαι καλά...! εγώ προσωπικά δεν μπορώ να διαλέξω κάτι καλύτερο. Μου αρέσουν συλλογικά όλα και το καθένα έχει μια ξεχωριστή ομορφιά.
    Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τα πρασινάκια σου μ' αρέσουν λίγο παραπάνω. Ίσως να είναι και οι φωτογραφίες που τα αναδεικνύουν καλύτερα. Απ' ότι βλέπω, σε λίγο θα δίνεις και χονδρική με τέτοιες ποσότητες. Πήρε φωτιά το εργαστήριο πάλι ε;
    Φιλιά πολλά χρυσοχέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εμένα όλα μου άρεσαν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλή χρονια με υγεια και πολλές όμορφες στιγμές!
    Καλό ξημέρωμα
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή χρονιά με υγεία,αγάπη και ευτυχία!!!
    Οι δημιουργίες σου είναι πολύ ωραίες,αλλά λίγο περισσότερο μου άρεσαν τα πρασινάκια!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όλα είναι υπέροχα Αριστέα μου. Αλλά για να είμαι ειλικρινής του Part II είναι πάνω από υπέροχα. Είναι κορυφαία.
    Να τα χαρούν οι τυχεροί! :)
    Σε γλυκοφιλώ και σε καλημερίζω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μα, τι ομορφιές έφτιαξες πάλι κοριτσάκι μου!!! Είσαι φοβερή!!! Καλή χρονιά με υγεία και χαρά, σου εύχομαι αγαπάκι μου!
    Πολλά γλυκά φιλιά :-*
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Και το πιστολάι βρε αθεόφοβη;;;;;;;;Υπέροχα είναι και μ'αρέσουν τα καφένια περισσότερο!!! Να σαι καλά και κοίτα όσα σου μείνουν νομίζω ότι μια έκθεση τους την οφείλεις!!
    Καλή σου μέρα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή χρονιά και πάλι και πάλι Αριστάκι μου!! Ε ρε δημιουργίες που θα θαυμάσουμε πάλι!!! :)))
    Ολα είναι εξαιρετικά αλλά μια αδυναμια την έχω στα ποτηράκια!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή δημιουργική συνέχεια ( και ξεκούραση, ναι;;;)!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ταλέντο βλέπω και θαυμάζω Αριστέα. Πανέμορφες είναι οι δημιουργίες σου με υψηλή αισθητική. Εύγε φίλη μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πω,πω, αυτά για τα ρεσώ θα πρέπει να φωτίζονται υπέροχα!!!!
    Και ανάσα δεν παίρνεις!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τα πρασινάκια είναι τέλεια!!!
    Φιλάκια πολλά γλυκό μου... Ελπίζω να βρήκατε το σκυλάκι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αριστάκι μου, όλα είναι υπέροχα και κυρίως εμπνευσμένα και φτιαγμένα με ταλέντο από τα χεράκια σου! Να έχεις μια χαρούμενη πρώτη εβδομάδα του χρόνου και μια σπουδαία και δημιουργικη χρονιά!
    Φιλιά πολλά με μια μεγάλη αγκαλιά!:)) ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ο΄τι σχημα και χρωμα θελεις δωσε
    στην ευχη για "Καλη χρονια",πεταλουδα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Για αλλη μια φορα εφτιαξες υπέροχες δημιουργίες! Καλη σου μέρα!! φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλους για τα όμορφα σχόλια σας!
    Λόγω υποχρεώσεων αδυνατώ να απαντήσω σε καθένα ξεχωριστά!
    Πολλά φιλιά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή