Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016

Ενός λεπτού σιγή!

draws love

Εσείς που βρήκατε τον άνθρωπό σας
κι έχετε ένα χέρι να σας σφίγγει τρυφερά,
έναν ώμο ν' ακουμπάτε την πίκρα σας,
ένα κορμί να υπερασπίζει την έξαψή σας,
κοκκινίσατε άραγε για τη τόση ευτυχία σας,
έστω και μια φορά;
Είπατε να κρατήσετε ενός λεπτού σιγή
για τους απεγνωσμένους;

Ντίνος Χριστιανόπουλος
Ενός λεπτού σιγή
(από τη Συλλογή: Ανυπεράσπιστος Καημός)


Θα το πάω ένα βηματάκι πιο πέρα εγώ...

Εσείς κι εγώ μαζί σας
που έχουμε την υγειά μας,
ένα χέρι δίπλα μας,
(κι ας μην είναι κατ' ανάγκη σύντροφος)
εμείς που βλέπουμε,
τρέχουμε,
αναπνέουμε,
κάνουμε όνειρα,
έχουμε να φάμε και τούτη την ημέρα,
χαμογελάσαμε άραγε για την τόση ευτυχία μας
έστω και λίγο;



Όταν έχω να αντιμετωπίσω στη δουλειά μου,
"αστεία" προβλήματα 
(συμβαίνει κάποιες φορές να πνιγόμαστε εμείς οι άνθρωποι
σε μια κουταλίτσα νερό
και την τρίχα να την κάνουμε τριχιά)
μιλώ για τα δύσκολα,
για όσους πραγματικά υποφέρουν
κι έπειτα ρωτώ:

Θέλετε να (αντ)αλλάξετε προβλήματα;



Καλή σας μέρα
Σας γλυκοφιλώ
@ριστέα


Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι !


Θυμίζω:
Γράφουμε παραμύθια 
ως τις 10 Μαρτίου!

Όλες συμμετοχές ως τώρα τις παρακολουθείς
εδώ!


Τέλος
και σημαντικότερο όλων

δεν ξεχνάμε τον 17χρονο Παύλο που χρειάζεται
τη βοήθειά μας.