Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

Εγώ έχω ένα παιδί.....

black and white, manga girl, anime girl, monochrome, otaku

Εγώ έχω ένα παιδί.
με τσακισμένα τα γόνατα
-μα ούτε στο ελάχιστο αποκαρδιωμένο
Ένα παιδί που δεν θέλω με τίποτα να το χάσω
Στο νου μου έχω κάθε μέρα να το ταΐζω
να το προσέχω
να το φροντίζω
Να μην του παίρνω το λόγο
Να μην το αποθαρρύνω
Το καλοπιάνω από καιρό σε καιρό
Και το καλομαθαίνω πότε πότε
Το χαϊδεύω!
Γιατί αλλιώς παράπονα μπορεί να μου κάνει
Και να μου μαραζώσει
Αχ, πόσο του αρέσουν τα χάδια
Κι όταν παραχορτάσει 
Πόσο όμορφα νιώθουμε τα δυο μας 
Τι; Ναι, δεν σας το σύστησα
Την αυτού μεγαλειότητα
Το παιδί μου
Εγώ!

@ριστέα



Ήταν μια ακόμα (μικρούτσικη) εκτός συναγωνισμού 
συμμετοχή μου για το 11ο Συμπόσιο Ποίησης
Ακόμα να στείλεις συμμετοχή εσύ;
Ως την Πέμπτη, στις 8 μμ θα προλάβεις;
Σίγουρα;

Για τις Μέρες Άνοιξης πάντως έχεις 
καιρό ακόμα....

Έχεις δει τι έχουν δημοσιεύσει ως τώρα 
οι φίλοι για τις μέρες άνοιξης;
Να πάρε γεύση:

1.Ένας μικρός κήποςΜαρίνα, στο e-periodiko mas
2.Αποσιωπητικάme maria, στο mytripsonblog
3.Ξυπνήματα, airis, στο Η ζωή είναι Ωραία
4. Μια βροχερή άνοιξη, Μαρία Νικολάου, στο Μια ματιά 
στον ήλιο με γιορτινά
5.άνοιξη, ♥ (Στέλλα), στο Με το φεγγάρι αγκαλιά
6.Άνοιξη 2♥ (Στέλλα), στο Με το φεγγάρι αγκαλιά
7.Ο άνεμος κι εγώ…δυο άνεμοι!me maria, στο mytripsonblog
8.Ψάχνω σημάδι ανοιξιάτικο.... ANNA Flo, στο Ατενίζοντας!
9.Εαρινή παράκληση προς τον άνθρωπο..., Γλαύκη, στης Γλαύκης το καφέ
10.Μνήσθητι, Μαριλένα, στο marilenaspotofart 
11.ΠροσμονήMary Petrax, στη Γήινη ματιά
12.Του κήπου και του δάσους, Marie-Anne, στο L'Atelier de Marie-Anne
13.Άνοιξη στο ...παρά πέντε,Ρούλα, στο Σμαραγδένια
14.Τούτη εδώ την Άνοιξη, Σοφία Θεοδοσιάδη, στο Άρωμα Σοφίας
15.Τώρα που είναι άνοιξη, Petra, στο Ο πιο πιστός φίλος του σκύλου
16.Οι πρώιμες μέρες της Άνοιξης,Ελένη, στο Ποιώ-Ελένη
17.ΆνοιξηΓαβριήλ Παναγιωσούλης, στον Pylaro
18.Χαμογέλα, η Άνοιξη ήλθε!ANNA Flo, στο Ατενίζοντας!
19.Μέρες Άνοιξης, Αλεξάνδρα, στο a button on the moon
20.Άνθισαν οι τουλίπες!!, Σοφία, στη Γελαστή κλωστή
21.Συνομιλώντας με τις εποχές Mary Petrax, στη Γήινη ματιά
22.Ανοιξιάτικα αρώματα, Χριστίνα , στο Butterfly's world
23.Η δική μου άνοιξη, Νικόλ, στα Χειροποιήματα της Νικόλ
24.Απείθαρχο έαρΣταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου,
στο λογισμών αραξοβόλι
25.Επρόβαλε η Άνοιξη!Ξέχνα τα περασμέναairis, στο Η ζωή είναι Ωραία
26.Απαλά έρχεται η άνοιξηme maria, στο mytripsonblog
27.Η φύση ζωγραφίζει το χορό της Άνοιξης, rena στις Χειροκατασκευές
28.Ο Μάρτης, τα χελιδόνια και η Νεράιδα της Άνοιξης! Clelia,
στο Νεράιδες και Δράκοι
29.Άνοιξη στα βάθη της Αβησσυνίας, Maria Kanellaki, στο Απάγκιο
30."Μέρες Άνοιξης", Metaxia Nikolopoulou, στο ΜΕΤΑΞΙΑ
31.Τα διαβατάρικα, Πέτρος Κ, στο Ακυβέρνητος
32.Της άνοιξης σκιρτήματα, Έλλη στο Funkey Monkey
33. Άνθη στον άνεμο, Katerina Koko, στο follow me
34.Πανδαισία χρωμάτων, Μηθυμναίος, στις Φωτοχυσίες
35.Στην αρχή της αγάπηςWoman in Blogs, στο a button on the moon
36.Η Άνοιξη είναι έρωτας, Ανέσπερη, στο Σκέψεις μικρές κι ασήμαντες
στο χρόνο αφημένες
37. Η οφθαλμαπάτη της άνοιξης, Κική Κωνσταντίνου, στο Εκφράσου
38.Τσαντίρ Ελλάς, Μαρία Λιώτη, φιλοξενούμενη στο 
Κάτω από την Ακρόπολη της Κλαυδίας
39.Μυστικός κήποςme maria, στο mytripsonblog
40.Άνοιξη, Έλεν Β., στο καρυδότσουφλο
41.Μέρες Άνοιξης, Ωραιοζήλη στο Ένα κάθε μέρα
42.Εκ νέου γένναairis, στο Η ζωή είναι Ωραία
43.Ανοιξιάτικες αναμνήσεις σε μια γειτονιά,des tzav, στο Μαμά σε κρίση!
44.Η Ερασμία βουρλίστηκε! Κλαυδία, στο Κάτω από την Ακρόπολη



Ανοιχτά έχω δω 
και μη μου θυμώνεις...
Τα παζάρια τα πρόλαβα...
Να μην προλάβω τα πασχαλινά μου δώρα και τις λαμπάδες μου ;☺

Φιλί γλυκό!
@