Παρασκευή 13 Μαΐου 2016

Είχα καιρό να κάμω κι ένα shabby chic .....


Και το έκαμα!


με τα λουλούδια του...


γδαρμένο, τόσο-όσο...



μουτζουρωμένο, τόσο όσο....


προσεγμένο και στα χερούλια...



με το αγαπημένο μου θέμα, 
(το οποίο και πού δεν το έχω χρησιμοποιήσει!)


για μια ρομαντική ψυχή που γιόρταζε πρόσφατα!

Ξέρετε, έχω μία λίστα, φτιάχνω, σβήνω,
προχωρώ!
(Να πω εδώ ότι τις νικήτριες των 
πρόσφατων δρώμενων του μπλογκ τις έχω έτοιμες.
Αποστολές τη Δευτέρα αγάπες μου.)

Σας γλυκοφιλώ
@ριστέα

(για σένα που δεν βρίσκεις ανοιχτά σχόλια.
ενημερώνεσαι σχετικά εδώ)

Κοινωνία Ώρα Αγάπης !

Το νέο μας δρώμενο
Κοινωνία Ώρα Αγάπης 
περιμένει τις συμμετοχές σας.

Από χτες έχουμε:
Ένα αλφάβητο για την αγάπη
μας δίνει η Μαρίνα, 
στο Οι Κρυφές μου σκέψεις

Τα θέματα των εξετάσεων
από τη Μαρία Κανελλάκη
στο Απάγκιο

Μια ηλιαχτίδα,
από τον Γαβριήλ Παναγιωσούλη, στον Πύλαρο

&

η ανάρτηση-απόδειξη αληθινής αγάπης 
για τον άνθρωπο
Παζάρι αλληλεγγύης, (blogaki), 
από την Αλεξάνδρα, 
στο a buttonon the moon
Παρακαλώ!
Ενημερωθείτε και βοηθήστε 
με όποιο τρόπο μπορείτε!