Τετάρτη 31 Αυγούστου 2016

Σύνθεση #3: Το περίεργο, αλλά μαγικό καλοκαίρι μου!

Βάλε να παίζει αυτό αν θες.

Νύχτες καλοκαιριού στο Κατάκολο

Σκέψου να μην πρόφταινα κι αυτό το καλοκαίρι
να δω το φως ξανά εκτυφλωτικό
να νιώσω την αφή του ήλιου στο κορμί μου
να οσμιστώ δροσερές και χαλασμένες μυρωδιές
να γευτώ γλυκόξινες και πιπεράτες γεύσεις
να ακούω τα τζιτζίκια ως τα κατάβαθα της νύχτας
να καταλαβαίνω τους δικούς μου που αγαπώ
να μην αδημονώ μ’ αυτούς που με στηρίζουν
να αφήνω κι άλλες ζωές να μπαίνουν στη δική μου..

(....)

Τίτος Πατρίκιος 



Το απόσπασμα αυτό από το ποίημα του Πατρίκιου 
"Άλλο ένα καλοκαίρι" με εκφράζει απόλυτα....
κι αυτό το καλοκαίρι!
Παρ΄όλο που μπάνια δεν έκανα, (μόλις ένα για την ώρα!)
παρ' όλο που όλο τον Αύγουστο καθημερινά με εξαντλώ, 
για έναν γάμο για τον οποίο μου είπαν ότι παίζει να κουράστηκα
πιο πολύ και από τον δικό μου (τέτοια μέρα, 13 χρόνια πριν, by the way)
-και μάλλον δίκιο έχουν τώρα που το σκέφτομαι!-
παρ΄όλη την κούραση και την πίεση που υφίσταμαι αυτό τον καιρό,
πρόκαμα πολλά, χαμογελώ γλυκά,
γιατί προσφέρω...όσο μπορώ προσφέρω, κι αυτό μόνο χαρά με γεμίζει, 
μα κυρίως άφησα κι άλλες ζωές να μπούνε μέσα στη δική μου!

Ήταν ένα καλοκαίρι γεμάτο "μπλογκερικές" συναντήσεις,
χωρίς καν να βγω από τα "στενά" όρια του νομού μου,
γεμάτο ζεστά μάτια που είδα από κοντά για πρώτη φορά,
κι άλλα που τα συνάντησα για τρίτο καλοκαίρι στη σειρά.

Δεν χρειάζεται τελικά να είναι ίδιο με τα υπόλοιπα καλοκαίρια σου,
για να το αξιολογήσεις στα "ωραία" σου!
Και μεταξύ μας, το θεωρώ μαγικό τελικά!
Μα δεν είναι μαγεία να συναντάς ανθρώπους που τους γνώρισες
μέσα από τη ψυχρή οθόνη του υπολογιστή σου
 και να αποδεικνύεται πως δεν είχε λαθέψει 
η διαίσθησή σου ολωσδιόλου;
Να μοιράζεσαι ανεκτίμητα συναισθήματα με ανθρώπους,
που απρόσμενα ήρθαν στη ζωή σου 
κι έμειναν, γιατί ταίριαξαν τα χνότα της ψυχής σας;


"Ακυβέρνητε" κι Αγγελική (των σκέψεων)
πάμε για τέταρτο γύρο του χρόνου;

"Κανελλάκι" μου μυρωδάτο και Γλαύκη μου...
χάρηκα απίστευτα που σας έσφιξα στην αγκαλιά μου!
Ξανά θα ευχηθώ... με όλη μου τη ψυχή!

Όχι, δεν κάμω απολογισμό καλοκαιριού.
Γιατί όπως έχω διατυπώσει εύστοχα στο παρελθόν
"το καλοκαίρι μου θα τελειώσει όταν το τελειώσω μέσα μου!"

Το νου σας!
Αύριο υποδέχομαι τη νέα σεζόν με ολοκαίνουργιο δρώμενο!

Σας φιλώ
@

υγ: Τη σημερινή σύνθεση την αφιερώνω στις 
Ιστορίες του καλοκαιριού,
το δρώμενο που έτρεχε όλο το καλοκαίρι μέχρι και σήμερα
στο Κείμενο της Μαρίας Νικολάου


"O άνθρωπος πρέπει κάθε μέρα ν᾽ακούει ένα γλυκό τραγούδι, 
να διαβάζει ένα ωραίο ποίημα, 
να βλέπει μια ωραία εικόνα και, αν είναι δυνατόν, 
να διατυπώνει μερικές ιδέες. 
Αλλιώτικα χάνει το αίσθημα του καλού και την τάση προς αυτό..."

Γκαίτε.