Κυριακή 14 Αυγούστου 2016

Η θαυμαστή περίπτωση Έρβιν !


Αυτός είναι ο Άντονι Έρβιν.
35 ετών, 2 μηνών και 18 ημερών (σήμερα).
Αμερικανός Κολυμβητής.
Προσφάτως δεύτερη φορά Ολυμπιονίκης.
Είναι ο γηραιότερος κολυμβητής που κατακτά χρυσό μετάλλιο
στους Ολυμπιακούς αγώνες.


Εντάξει.... θα μου πεις και για αυτό του αφιερώνω ανάρτηση;
Κάθισε...έχω κι άλλα πολλά και θαυμαστά 
για τον χαμογελαστό κυριούλη με τα τατουάζ!
Ο Έρβιν είχε υπάρξει (ξανά) Ολυμπιονίκης 
στους Ολυμπιακούς του Σίνδεϊ.
Θυμάσαι πότε έγιναν; Το 2000!
16 χρόνια πέρασαν από τότε.
Ο Έρβιν στο μεταξύ είχε χαθεί.
Στον κόσμο των καταχρήσεων με αλκοόλ και ναρκωτικά, 
 στο κόσμο της κατάθλιψης και της παλιοζωής.
Έκανε κι ένα φεγγάρι άστεγος,
προσπάθησε να βάλει τέλος στη ζωή του,
ενώ έπαιζε συχνά τη ζωή του κορόνα-γράμματα 
οδηγώντας υπό την επήρεια LSD.
Άσε που από μικρός παλεύει με το σύνδρομο Τουρέτ.
Mε λίγα λόγια είδε τη ζωή του να πιάνει πάτο.


Και όμως!
Τα αδύνατα μπορούν να γίνουν δυνατά.
Κάποια στιγμή αποφασίζει να αλλάξει...
Ο αδερφός του και ο σχολικός του σύμβουλος
τον βοηθούν και τον στηρίζουν στις προσπάθειές του.
Το 2011 γράφεται στο Πανεπιστήμιο, τελειώνει τις σπουδές του
ξαναμπαίνει στον υγρό στίβο,
γίνεται πατέρας και κατακτά την πρώτη θέση στο ελεύθερο των 50 μ.
στους Ολυμπιακούς αγώνες, στο Ρίο.
Δεν τα λες και λίγα όλα αυτά και με δεδομένο όσα έχει περάσει, ε;
Κι όμως το τρελό αγόρι έχει κι άλλους στόχους!


"Πάντα θέλω να φθάνω και να ξεπερνάω τα όρια μου 
και θέλω να το κάνω για μια ακόμη φορά. 
Στόχος μου είναι να είμαι παρών και στους Ολυμπιακούς του Τόκιο. 
Δεν πιστεύω πως η ηλικία θα με εμποδίσει. 
Η θέληση μου είναι πιο ισχυρή. 
Ήταν ένα εκπληκτικό ταξίδι όλα αυτά τα χρόνια. 
Μετά από τόσα χρόνια επέστρεψα στους αγώνες και 
κατέκτησα το χρυσό στο Ρίο. Ποιος θα το πίστευε; Κανείς. 
Μόνο εγώ και η οικογένεια μου, που με στήριξε τόσο πολύ. 
Τώρα θα ξεκουραστώ και θα δω την οικογένεια μου. 
Θα δω επιτέλους την κόρη μου. 
Για τρεις μήνες θα ξεκουραστώ και μετά θα επιστρέψω στις προπονήσεις 
με το βλέμμα στο Τόκιο."


"Οι άνθρωποι δε στερούνται δυνάμεως, αλλά θελήσεως"
γράφει ο Βίκτορ Ουγκό στην πρώτη σελίδα του βιβλίου του "Οι Άθλιοι".
Το πιο ισχυρό όπλο στη ζωή των ανθρώπων που ξεχωρίζουν
είναι η θέληση.
Κι έπειτα όλα τα άλλα:
στοχοπροσήλωση, υπομονή, επιμονή, κουράγιο, αντοχή. 
Χωρίς ισχυρή θέληση όμως τίποτα δεν είναι δυνατόν.

Δεν ξέρω αν θα δούμε τον Έρβιν στο Τόκιο, να συνεχίζει 
στα 39 του το ακατόρθωτο.
Μου αρκεί αυτό που μου έδωσε εμένα προσωπικά χτες
με την ιστορία του και το παράδειγμά του.
Εύχομαι και σε σας!

Καλά να περνάτε
@