Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016

Έχω πάθει σοοοκ ....

Τόσο πολύ ταράχτηκα που για να συνέλθω....
το έριξα μετά από μέρες στο ντεκουπάζ!


Αχ, πες μου ότι δεν είχες πάρει είδηση 
κι έμαθες από μένα τα μοιραία ;
Ε, δεν πειράζει! Κάποια στιγμή θα τα μάθαινες! 
Έχει βουήξει ο κυβερνοχώρος μανούλα μου! 

Μετά το πρώτο σοκ κι αφού ντεκουπάρισα
ήρθα στα ίσια μου.
Και το φιλοσόφησα κιόλας!

Τίποτα δεν κρατάει για πάντα!

Αμ δεν μέναμε και κοντά να στα πω Άντζυ μου.
Αν έχεις πολύχρονη σχέση δεν παντρεύεσαι μανούλα μου!
Μετά από 1,5 (εγώ) άντε 2 χρόνια (εσύ) απλά χωρίζεις!
Δεν ήξερες; Δεν ρώταγες;

Ωδή στη χαρά... 
γιατί ο Μπραντ μπήκε στο κλαμπ...

Κι επειδή τα σαπουνάκια μου ήθελα να ανεβάσω,
τα άλλα σάλτσες είναι 
δες τα και κατά ομάδες!

Τέλος...το νου σου!
Αύριο έχει πρεμιέρα.
Το Φθινοπωρινό Συμπόσιο Ποίησης εννοώ...
Μα τι νόμιζες!
Δεν σου έλειψε;


Γράφουμε για το Family Stories,
και παρακολουθούμε τις συμμετοχές  εδώ

Διαβάζουμε και ψηφίζουμε στις 25 Λέξεις #9
στο Κείμενο της Μαρία Νικολάου,
ενώ γράφουμε μέχρι και 30 Σεπτέμβρη 
στο mytripsonblogs, της Memarias

Σε φιλώ
@