Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016

Γελιο-θεραπεία # 27

Οι φωτογραφίες μου σήμερα είναι
14 από τις 20 πιο ξεχωριστές συμμετοχές στο διαγωνισμό 
της πιο Αστείας Φωτογραφίας Φύσης 2016
Τα Comedy Wildlife Photography Awards επιδιώκουν 
για δεύτερη χρονιά να αναδείξουν τις πιο ελκυστικές 
και ταυτόχρονα ξεκαρδιστικές φωτογραφίες ζώων. 
Μπορείτε κι εσείς να δηλώσετε συμμετοχή 
μέχρι την 1η Οκτωβρίου 2016. 


Πηγή: lifo.gr

1.Εδώ έξω, μην μπείτε πιο βαθιά !
Σάκηηη, τα μπρατσάκια σου ξέχασες! 

2.Duckface!
Ήταν να μην το μάθω η ρουφιάνα....

3.Τρικάβαλο!

4. Θα του δείξουμε εμείς του πηδηχτούλη κόκορα 
που έχει πάει με ούλες μας!

5.(συνέχεια της προηγούμενης) Κορίτσια, να βοηθήσω; 

 6.Καλέ μη, ντρέπομαι! Μην με τραβάτε!


 7.Είπαμε, δεν θέλουμε φωτογραφία!

 8. 98,99,100  Να βγω;

9.Γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος


10.Από κει βγήκα; 
Μα είναι θεόστενα και θεοσκότεινα!

11.Γιούχου! Έλα, τα νερά είναι υπέροχα! 

12.Αστα διάλα! Τι κοιτάζεις ρε! 
Πώς θα την καθαρίσω αλλιώς ε;

13.Πάω για το νούμερό μου κι έχω αργήσει.Θες κάτι;

14.Τι; Με πέρασες κι εσύ για τον Μαξ της @ριστέας; 
Η μάνα του είχε πάει με τον πατέρα μου, αλλά τα έμαθαν στο σόι
και τους έδιωξαν!


Δεν ξέρω γιατί δεν συμμετέχω κι εγώ στον παραπάνω διαγωνισμό!
Αφού είμαι τόσο καλός!

Μην μασάτε!
Είναι στημένος ο διαγωνισμός!
Το λέω εγώ, ολόκληρος προφέσορας!


Στα δικά μας τώρα....

(άρα προλαβαίνετε να γράψετε όσοι δεν το κάνατε ως τώρα)
το 13ο Συμπόσιο Ποίησης περιμένει τις συμμετοχές σας
και στης Μαρίας μας στέλνετε για 2 ακόμα μέρες 
συμμετοχή για το Παίζοντας με τις λέξεις

Στο 
λογισμών αραξοβόλι της Σταυρούλας μας
βρίσκουμε το εκτός συναγωνισμού εξαιρετικό ποίημα της
(δημοσιευμένο παλαιότερα)
που το αφιερώνει στο 13ο Συμπόσιο

ενώ στις Οικογενειακές ιστορίες διαβάστε την ιστορίας της ίδιας,

που πήρε β' βραβείο διηγήματος από την Εταιρία 
Τεχνών, Επιστήμης και Πολιτισμού του δήμου Κερατσινίου 
στα πλαίσια του 15 λογοτεχνικού διαγωνισμού. 

Σας φιλώ
@ριστέα